۲۱ تیر ۱۳۹۸، ۲۱:۴۰
کد خبرنگار: 1796
کد خبر: 83392509
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نمایشگاه دُرِ ماندگار با موضوع عفاف و حجاب در قزوین برگزار می شود

قزوین - ایرنا - دبیر بنیاد مردمی عفاف و حجاب استان قزوین گفت: نمایشگاه در ماندگار به مناسبت هفته عفاف و حجاب و معرفی البسه اسلامی تیرماه سال جاری در قزوین برگزار می شود.

فاطمه محمد بیگی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این نمایشگاه برای دومین بار در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین برگزار می‌شود و در نظر دارد با معرفی مد و پوشاک اسلامی برای مردان و زنان امکان استفاده از پوشاک عفیفانه را ترویج و گسترش دهد.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه از ۲۴ تا ۲۸ تیرماه سال جاری برپا می‌شود، اظهار داشت: شهروندان قزوینی می‌توانند همه روزه از ساعت ۱۸ تا ۲۲ از این نمایشگاه دیدن کنند.

محمدبیگی همچنین به برگزاری دومین همایش دوخت چادر اشاره کرد و گفت: این برنامه نیز ۲۶ تیرماه سال جاری در فرهنگسرای بانو واقع در سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری قزوین برگزار می‌شود و علاقه مندان به حضور در آن می‌توانند آمادگی خود را از طریق ارسال پیامک اعلام کنند.

این فعال حوزه زنان به اجرای برنامه‌های متعددی در استان تاکید کرد و گفت: هفته عفاف و حجاب در همه شهرستان‌های استان قزوین با حضور پرشور زنان همراه بوده و همچنان ادامه دارد که امیدواریم نتیجه آن اثر مناسبی در ارتقای معنوی دختران و زنان این شهر داشته باشد.

۶۱۰۱*۹۹۲۵

برچسب‌ها

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha