۲۱ تیر ۱۳۹۸، ۱۵:۳۷
کد خبر: 83392314
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بدعهدی آمریکا و اروپا واضح و آشکار است

شهرکرد - ایرنا - نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با اشاره به دشمنی آمریکا با انقلاب اسلامی تاکید کرد : امروز بدعهدی آمریکا و اروپا برای همگان روشن شده است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمد علی نکونام در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرکرد در مصلای امام خمینی (ره) این شهر افزود: در مساله برجام از همان ابتدا کارشکنی و بد عهدی آمریکایی‌ها مشخص بود و مقام معظم رهبری بارها درباره این مذاکره هشدار داده بودند و در نهایت دشمنی آمریکا با انقلاب به اثبات همگان رسید.

نکونام یادآور شد: آمریکا و اروپا در مساله برجام بد عهدی کردند و امروز دیگر زمان مذاکره نیست چرا که دشمنان همان رویه را دارند و همه بر این واقعیت واقفند که مذاکره با آمریکا به نتیجه نمی‌رسد.
به گفته وی، انقلاب اسلامی ایران مانند یک درخت تنومند و تناور در برابر تمامی توطئه‌ها و ناملایمات دشمنان ایستاده است و به عنوان یک الگو برای کشورهای آزاده جهان تبدیل شده است و این استکبار ستیزی از آرمان انقلاب اسلامی است.

وی به سالروز تأسیس شورای نگهبان قانون اساسی اشاره کرد و گفت: شورای نگهبان وظیفه خطیر و سنگینی برعهده دارد و قوانین با اسلام و موازین شرع بررسی می‌کند و یکی از ویژگی‌های این نهاد اسلامی صیانت از قوانین بر اساس شرع مقدس است.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به هفته عفاف و حجاب تاکید کرد: بی‌حجابی، موسیقی مبتذل و برخی از حرکات ضد اجتماعی، از منکرات است که وظیفه آمران به معروف و ناهیان منکر تذکر در خصوص این منکرات است.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با اشاره به سالروز ولادت حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام و دهه کرامت تاکید کرد: امام هشتم در زمان حیات خویش خدمات ارزنده ای برای تحقق اسلام ناب محمدی (ص) داشتند.

۲۰۹۷

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha