۲۰ تیر ۱۳۹۸، ۱۵:۵۰
کد خبر: 83391605
T T
۰ نفر
پایان جشن‌های دهه کرامت با افتتاحیه جشنواره امام رضا(ع) در مشهد

تهران- ایرنا- مشاور عالی بنیاد بین‌المللی امام رضا (ع)،  گفت: آئین اختتامیه جشن‌های دهه کرامت، اختتامیه شانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) و همچنین افتتاحیه هفدهمین دوره این جشنواره امسال در هتل سپید مشهد مقدس از ساعت ۱۷ الی ۲۰ برگزار می‌شود.

سید جلال فیاضی، گفت: در این مراسم سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، شخصیت‌های علمی و فرهنگی کشور، اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس، جمعی از علمای برجسته شیعه و سنی و مدیران رسانه‌های سراسر کشور حضور خواهند داشت.

مشاور عالی بنیاد بین‌المللی امام رضا (ع) خاطرنشان کرد: سیاست و راهبرد کلی و اساسی در هفدهمین دوره این جشنواره بر کیفی‌سازی و تأثیر بخشی جشنواره است. امسال جشنواره‌های مختلف را مورد بررسی و سنجش قرار داریم و در نهایت به این نتیجه رسیدیم که برخی از جشنواره‌ها ادغام، برخی را حذف و برخی را دوسالانه برگزار کنیم.

فیاضی افزود: از دیگر برنامه‌های این مراسم، تجلیل از ۷ خادم فرهنگی رضوی است، یک نفر از آنان از کشور غنا و ۶ نفر دیگر از استان‌های مختلف کشور است. همچنین قرار است از مؤسسات و دبیران جشنواره‌های مختلف کشوری که در زمینه ترویج فرهنگ رضوی برنامه شاخص و اثرگذاری داشته‌اند، تجلیل و تقدیر شود.

ایام دهه کرامت از اولین روز ماه ذی‌القعده یعنی سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) آغاز شده و تا ۱۱ این ماه یعنی سالروز ولادت حضرت امام رضا (ع) نیز ادامه خواهد داشت.

سرخط اخبار فرهنگ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha