۱۹ تیر ۱۳۹۸، ۲۱:۰۶
کد خبر: 83390747
T T
۰ نفر
«هادی پور» دومین طلایی تکواندوی ایران در یونیورسیاد

تهران- ایرنا- «آرمین هادی پور» تکواندوکار جوان تیم دانشجویان ایران با شکست دادن تمامی حریفان خود به مدال طلای یونیورسیاد ۲۰۱۹ دست یافت.

امروز (چهارشنبه) در ادامه بازی های دانشجویان جهان در شهر ناپل ایتالیا، «آرمین هادی پور» در وزن منهای ۵۸ کیلوگرم روی شیاپچانگ رفت و با شایستگی به مدال طلا دست یافت.

وی در فینال برابر «مولوم تومن بایار» از مغولستان قرار گرفت و در پایان مبارزه ای سخت و تماشایی به برتری ۲۲ بر ۱۹ دست یافت تا دومین طلای تکواندوکاران و چهارمین طلای کاروان ورزشی دانشجویان ایران در یونیورسیاد ۲۰۱۹ را ضرب کند.

نماینده جوان و مطرح کشورمان با برتری مقابل «ها ئو یو» از چین تایپه، «سوخرب بوبوبکوف» از ازبکستان، «چان هو جونگ» از کره جنوبی و «ساویک ویهاری» از تایلند به فینال رسیده بود.

سایر تکواندوکاران تیم ملی به همراه تعدادی از مسئولان کاروان نیز با حضور در سالن «کالاپاسوریا» به تشویق هادی پور پرداختند.

تعداد زیادی از تماشاگران ایتالیایی نیز در دیدار فینال به حمایت از تکواندوکار ایرانی پرداختند و وی را مورد تشویق خود قرار دادند.

روز گذشته نیز میرهاشم حسینی در وزن منهای ۶۸ کیلوگرم به مدال طلا رسید، اما مهران برخورداری و زهرا شیدایی با شکست برابر رقبایشان حذف شدند.

تاکنون کاروان ورزشی دانشجویان ایران در یونیورسیاد ناپل به ۴ مدال طلا، ۲ نقره و ۶ برنز رسیده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha