۲۰ تیر ۱۳۹۸، ۱۸:۰۷
کد خبرنگار: 1207
کد خبر: 83391703
T T
۰ نفر
قطعی شدن ۲ مدال برنز دانشجویان ایران در ایتالیا

تهران- ایرنا- ۲ دانشجوی تکواندوکار ایرانی با برتری برابر رقیبان در رقابت های ورزشی دانشجویان جهان مدال های برنز خود را قطعی کردند.

در ادامه سومین روز از رقابتهای تکواندوی یونیورسیاد دانشجویان جهان در ایتالیا، «ملیکا میرحسینی» با کسب سومین پیروزی اش مدال برنز خود را در این رویداد قطعی کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. تکواندوکار وزن ۷۳- کیلوگرم ایران که در مرحله اول تکواندوکاری از اتریش را شکست داده بود در مسابقه دوم خود به مصاف ورزشکاری از اسپانیا رفت و ۷ بر ۳ پیروز شد تا جواز حضور در مرحله یک چهارم نهایی را کسب کند.

میرحسینی در این مرحله برابر نماینده چین تایپه با نتیجه ۱۴ بر ۵ به پیروزی رسید تا ضمن راهیابی به مرحله نیمه نهایی مدال برنز خود را در یونیورسیاد ۲۰۱۹ ایتالیا قطعی کند.

همچنین در بخش آقایان این رقابت ها «امیرمحمد بخشی» نماینده کشورمان در وزن ۷۴- کیلوگرم بعد از شکست ورزشکاری از لهستان راهی مرحله یک هشتم نهایی شد بخشی در این مرحله با توجه به عدم حضور نماینده اندونزی بدون مبارزه راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. هوگوپوش شایسته ایرانی در مرحله یک چهارم نهایی جانگهون وون کره جنوبی را با نتیجه ۲۰ بر ۹ شکست داد تا ضمن راهیابی به مرحله نیمه نهایی مدال برنز خود را قطعی کند.

در این رقابت ها و در وزن ۶۲- کیلوگرم «پریسا جوادی» در مرحله یک شانزدهم ورزشکار اندونزی را شکست داد تا جواز حضور در مرحله یک هشتم نهایی را کسب کند. جوادی در این مرحله برابر یولیا توروتینا از روسیه ۶ بر ۶ مساوی کرد و در راند طلایی مغلوب این ورزشکار شد و از دور رقابتها کنار رفت.

 

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha