۱۸ تیر ۱۳۹۸، ۲۰:۲۴
کد خبر: 83389036
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کشف ۲۳ هکتار زمین خواری در پاوه

۱۸ تیر ۱۳۹۸، ۲۰:۲۴
کد خبر: 83389036
کشف ۲۳ هکتار زمین خواری در پاوه

کرمانشاه- ایرنا- جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، از کشف ۲۳ هکتار زمین خواری به ارزش ۲ میلیارد ریال در شهرستان پاوه خبر داد.

پایگاه خبری پلیس روز سه شنبه به نقل از سردار «علیرضا مرزبانی» اظهار داشت: پس از اطلاع پلیس آگاهی پاوه مبنی بر تصرف غیرقانونی این میزان زمین، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: در تحقیقات گسترده و بررسی‌های دقیق کاراگاهان مشخص شد چهار نفر اقدام به تصرف غیرقانونی اراضی ملی اقدام و نسبت به تغییر کاربری آن اقدام کرده‌اند.

سردار مرزبانی تصریح کرد: پس از انجام اقدام‌های اطلاعاتی و استفاده از شگردهای پلیسی، توانستند متهمان را دستگیر و زمین‌های تصرف شده توسط آن را به منابع طبیعی باز گردانند.

وی در پایان از معرفی متهمان دستگیر شده به دستگاه قضائی برای سیر مراحل قانونی و صدور احکام لازم خبر داد.

دستگیری سارق حرفه‌ای در کرمانشاه و کشف ۲۲ فقره سرقت

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری یک سارق حرفه‌ای در این شهر و اعتراف وی به ۲۲ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ حسین براری اظهار داشت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت در سطح شهر کرمانشاه و حساسیت‌های ایجاد شده، مأموران کلانتری ۲۰ حافظیه رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند و با به کارگیری شگردهای خاص پلیسی و تحقیقات گسترده، یکی از سارقان حرفه‌ای و سابقه دار را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی وی را دستگیر کردند.

سرهنگ براری تصریح کرد: متهم دستگیر شده در بازجویی‌ها به ارتکاب ۲۲ فقره سرقت شامل ۷ فقره اماکن خصوصی، هفت فقره قطعات و محتویات داخل خودرو، ۶ فقره قطعات و لوازم کولر و ۲ فقره از معابر عمومی اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی کرمانشاه همچنین از معرفی متهم دستگیر شده به دستگاه قضائی و صدور حکم لازم خبر داد.

وی، مبارزه با پدیده سرقت، انجام اقدامات پیشگیرانه و تلاش برای کشف سرقت‌های صورت گرفته در سریع‌ترین زمان ممکن را از مهمترین اولویت‌های پلیس کرمانشاه عنوان کرد.

۷۴۵۸/‏۸۰۶۶

برچسب‌ها