۱۸ تیر ۱۳۹۸، ۲۰:۰۸
کد خبرنگار: 866
کد خبر: 83389020
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ساخت ۴۰۰ هزار خانه در دستور کار است

۱۸ تیر ۱۳۹۸، ۲۰:۰۸
کد خبر: 83389020
ساخت ۴۰۰ هزار خانه در دستور کار است

یزد - ایرنا - معاون وزارت راه و شهرسازی گفت: ساخت ۴۰۰ هزار خانه شامل ٢٠٠ هزار واحد در شهرهای جدید، ١٠٠ هزار در بافت‌های فرسوده و ١٠٠ هزار واحد مسکونی دیگر در دستور کار این وزارتخانه قرار دارد.

علی نبیان روز سه شنبه در شورای مسکن یزد با بیان اینکه رونق تولید بخش مسکن بسیار مورد توجه جدی مسئولان وزارتخانه به ویژه شخص وزیر است، اظهار کرد: در این راستا، استان‌ها باید به گونه‌ای فعالیت کنند که در مسیر این اولویت گام بردارند تا سرعت مناسبی در این مسیر در راستای تحقق رونق تولید این بخش رخ دهد.
وی با اشاره به اولویت ساخت و سازهای جدید در کشور افزود: اگر قرار باشد ساخت و سازی صورت گیرد افراد بدون مسکن برای سکونت در آنها در اولویت خواهند بود.
مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن تصریح کرد: سرعت بخشی به امر مسکن دغدغه‌ای است که مقام معظم رهبری بر آن تأکید زیادی دارند و باید در باب تامین مسکن اتفاق های بهتری در کشور شکل گیرد.
نبیان با بیان اینکه بسیاری از استان‌ها در تلاش هستند که زمین‌ها به صورت گروهی برای ساخت و ساز اختصاص یابد، ادامه داد: ظرفیت‌های بسیار خوبی در بانک مسکن وجود دارد که برای ساخت و ساز و رونق تولید مسکن تسهیلاتی را در اختیار افراد واجد شرایط قرار می دهد.
وی گفت: ظرفیت استان یزد برای رونق تولید مسکن، مناسب و مطلوب است و می توانیم با استفاده از این ظرفیت، بحث ساخت مسکن و رونق تولید آن را در آینده نزدیک با سرعت بیشتری دنبال کنیم.
معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه یزد از جمله استان‌هایی است که بخش اعظم واحدهای مسکن مهر را تحویل داده است، یادآور شد: استان‌هایی نیز بودند که اتمام کار را با توجه به تأکید رئیس جمهوری در دستور کار قرار دادند و تکلیف ما این بود که پروژه‌های مسکن مهر تا پایان سال ٩٨ به جز مسکن هایی که مشکلات حقوقی دارند، حل کند.
۱۹۶۸/ ۲۰۴۷

 

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha