۱۸ تیر ۱۳۹۸، ۱۲:۳۳
کد خبر: 83388159
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

 سه هزار نفر در واحدهای تولیدی راکد استان اردبیل شاغل می شوند

اردبیل _ایرنا _ رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: با آغاز فعالیت دوباره واحدهای تولیدی راکد و غیرفعال ،زمینه اشتغال سه هزار نفر از جوانان این استان فراهم می شود.

به گزارش ایرنا، رامین صادقی روز سه شنبه در بازدید از واحدهای تولیدی و صنعتی راکد و تعطیل خلخال افزود: برای تحقق اهداف رونق تولید و راه اندازی دوباره واحدهای صنعتی و تولیدی راکد و یا نیمه فعال در مناطق مختلف استان تلاش می‌کنیم.

وی اظهار داشت: فعال‌سازی واحدهای تولیدی راکد و غیرفعال، پرداخت تسهیلات کم‌بهره به واحدهای تولیدی در مرحله آغاز کار و پیگیری تکمیل مطالعات پهنه‌های معدنی استان در اولویت برنامه‌های این سازمان قرار دارد.

صادقی همچنین با اشاره به سهم ایجاد فرصت های شغلی جدید سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در سال جاری، گفت: امسال سهم اشتغالزایی این سازمان ۱۱ هزار نفر تعیین شده که امیدواریم این مهم با راه اندازی واحدهای صنعتی راکد و نیمه فعال و همچنین آغاز بکار واحدهای جدید صنعتی محقق شود.

ارزنگ عزیزی، معاون امور اقتصادی استاندار اردبیل نیز از تلاش استاندار اردبیل برای راه اندازی واحدهای صنعتی راکد استان خبر داد.

او گفت: برای راه اندازی مجدد کارخانه تعطیل شده تولید موتور میهن سیکلت ارس خلخال واقع در شهرک صنعتی این شهر با حضور سرمایه گذار کارخانه جلسه ای در مرکز استان تشکیل و مشکلات این واحد بررسی شد.

عزیزی افزود: در گذشته این واحد صنعتی بزرگ منطقه زمینه اشتغال ۱۰۰ نفر را فراهم کرده که با راه اندازی دوباره آن با کمک به حل مشکل بدهی معوقه بانکی و پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش زمینه بازگشت مجدد کارگران بیکار شده به این واحد فراهم خواهد شد.

خلخال در جنوب اردبیل قرار دارد.

۷۱۱۹/‏۶۰۱۸

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha