۱۷ تیر ۱۳۹۸، ۸:۵۳
کد خبرنگار: 2089
کد خبر: 83385969
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۷۷ پایگاه و مرکز در سمنان مجری برنامه‌های اوقات فراغت است

سمنان- ایرنا- سرپرست ورزش و جوانان شهرستان سمنان گفت: ۲۵۴ مرکز و ۲۳ پایگاه در این شهرستان برای پرکردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در فصل تابستان خدمت ارائه می‌دهند.

حسین زیاری روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: چهار هزار و ۲۷۵ برنامه و دوره با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان این شهرستان برنامه‌ریزی شده است.
وی با اشاره به ضرورت برنامه ریزی به منظور غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی، بیان کرد: امیدآفرینی و نشاط‌افزایی برای جمعیت جوان سمنان از اولویت‌های سازمان ورزش و جوانان شهرستان سمنان به منظور پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی است.

سرپرست ورزش و جوانان شهرستان سمنان ادامه داد: فعالیت‌های زیربنایی و اجرایی در حوزه اوقات فراغت با تشکیل ستاد ساماندهی امور جوانان در شهرستان سمنان و پژوهش‌های مرتبط با این مساله از بخش‌های مهم برای پیشبرد اهداف تعیین شده است.

وی، به اطلاع‌رسانی برنامه‌های اوقات فراغت از طریق سامانه جامع http://faraghatejavan.ir اشاره و خاطرنشان کرد: اطلاع رسانی صحیح و به‌موقع به قشر جوان و نوجوان و نیز خانواده‌ها پیرامون برنامه‌های اوقات فراغت در راستای ساماندهی و جلوگیری از اتلاف وقت ضروری است.

سرپرست ورزش و جوانان شهرستان سمنان یادآور شد: تسهیل در فرآیند ثبت نام برای خانواده‌ها، افزایش حق انتخاب و امکان بهره مندی از مطالب آموزشی و علمی به منظور پرکردن اوقات فراغت را دیگر مزایای این سامانه است.

برنامه‌ها و دوره‌های آموزشی ورزش و جوانان شهرستان سمنان در قالب‌های ورزشی، هنری، اردویی و گردشگری، علمی و مهارت آموزی، فرهنگی و دینی و قرآن، طراحی شده است.

۹۸۹۱/‏۶۱۰۳

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها