۱۶ تیر ۱۳۹۸، ۱۵:۳۲
کد خبرنگار: 1347
کد خبر: 83384735
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

نمایندگان مهاباد در لیگ برتر فوتبال آذربایجان‌غربی حریفان خود را شناختند

مهاباد- ایرنا- رییس هیات فوتبال مهاباد گفت: برنامه بازی‌های مرحله رفت مسابقات لیگ برتر فوتبال آذربایجان‌غربی مشخص و نمایندگان این شهرستان حریفان خود را شناختند.

سیاوش شیخ‌آقایی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: قرعه کشی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال آذربایجان‌غربی (جام شهدای نیروی انتظامی) با حضور ۱۰ تیم شرکت کننده در این بازی‌ها برگزار و برنامه مرحله رفت این مسابقات مشخص شد.

وی با بیان اینکه مهاباد در این رقابت‌ها ۲ نماینده دارد، ادامه داد: تیم های «شهرداری گوگ تپه» و «پرسپولیس حاجی خوش» نمایندگان این شهرستان در این رقابت‌ها هستند که بازی‌های خانگی خود را در ورزشگاه آزادی مهاباد میزبانی می‌کنند.

شیخ آقایی اضافه کرد: تیم‌های شهرداری محمدیار، نوشان فرهنگ‌سرای ارومیه، شهرداری پیرانشهر، هیات فوتبال شوط، کارگران میاندوآب، کیله شین اشنویه، نوژین بهار ارومیه و ۹۰ ارومیه حریفان نمایندگان مهاباد در این رقابت‌ها هستند.

رییس هیات فوتبال مهاباد بیان کرد: در هفته اول این رقابت‌ها روز سه شنبه ۱۸ تیرماه جاری تیم‌های شهرداری گوگ‌تپه و پرسپولیس حاجی خوش مهاباد به ترتیب میهمان تیم‌های نود ارومیه و شهرداری پیرانشهر خواهند بود.

شیخ‌آقایی اظهار داشت: در سایر دیدارهای هفته اول نیز تیم‌های شهرداری محمدیار میزبان نوشان فرهنگسرای ارومیه، هیات فوتبال شوط از کارگران میاندوآب پذیرایی کرده و نوژین بهار ارومیه هم میهمان کیله شین اشنویه است.

وی تاکید کرد: تیم شهرداری گوگ تپه و پرسپولیس مهاباد اردوی آمادگی خود را برای حضور پرقدرت در این رقابت‌ها از ۲۰ روز گذشته در چمن مصنوعی جدید ورزشگاه آزادی این شهرستان آغاز کرده‌اند.

لیگ برتر فوتبال آذربایجان‌غربی بالاترین سطح مسابقات فوتبال استان است که در یک گروه ۱۰ تیمی برگزار شده و در پایان تیم قهرمان به لیگ دسته ۳ کشوری صعود خواهد کرد.

مهاباد با ۲۳۷ هزار نفر ۲ نماینده در لیگ برتر فوتبال آذربایجان‌غربی و یک تیم در لیگ دسته سوم باشگاه های کشور را دارد.

۹۹۰۳/‌۶۱۸۵/ ۲۰۹۳

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha