فرمانده ارتش انتصاب جانشین ستاد کل نیروهای مسلح و رییس سازمان بسیج را تبریک گفت

تهران- ایرنا- فرمانده کل ارتش در پیام‌های جداگانه، انتصاب امیر سرتیپ «محمدرضا قرایی آشتیانی» به سمت جانشینی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و سردار سرتیپ پاسدار «غلامرضا سلیمانی» به عنوان ریاست سازمان بسیج مستضعفین سپاه پاسداران را تبریک گفت.

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی ارتش، امیر سرلشکر «سیدعبدالرحیم موسوی» در پیامی انتصاب امیر سرتیپ «محمدرضا قرایی آشتیانی» به سمت جانشینی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح را تبریک گفت و اظهار داشت: اعتماد فرماندهی معظم کل قوا و تأیید تجارب و شایستگی حضرتعالی در حکم معظم‌له، مدال افتخار قریب به چهل سال سربازی انقلاب شکوهمند اسلامی است که به جنابعالی تعلق گرفت.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در این پیام تبریک ضمن شکرگزاری از درگاه ذات احدیت، برکت روز افزون و استمرار سربازی خالصانه را برای آن برادر ارجمند و همرزم دیرینه مسألت کرد.

امیر موسوی در پیام دیگری انتصاب سردار سرتیپ «غلامرضا سلیمانی» به عنوان ریاست سازمان بسیج مستضعفین سپاه پاسداران را تبریک گفت و عنوان داشت: انتصاب حضرتعالی با حکم فرماندهی معظم کل قوا که با تأیید «تجارب ارزنده در بسیج» و «شایستگی» توسط معظم له مزین شده است جای شکرگزاری به درگاه خداوند و مسرت اینجانب و همه علاقمندان به شجره طیبه بسیج شد.

امیر دریادار حبیب الله سیاری رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش هم طی پیام های جداگانه ای انتصاب جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و رئیس سازمان بسیج مستضعفین سپاه پاسداران را تبریک گفت.

رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش در این پیام خطاب به امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی ابراز امیدواری کرد: در خدمت صادقانه به نظام و میهن اسلامی و ارتقای بیش از پیش قدرت دفاعی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران تحت فرماندهی حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) موفق و موید باشد.

دریادار سیاری در پیام دیگری به سردار سرتیپ سلیمانی وی را شخصیتی انقلابی، توانمند و هوشمند به منظور ایجاد اندیشه ای نو عنوان کرد و گفت: حضور شخصیتی انقلابی در این سنگر حساس نمایانگر توانمندی، هوشمندی جنابعالی به منظور ایجاد اندیشه‌ای نو و کوششی خستگی ناپذیر در جهت تحقق اهداف انقلاب اسلامی است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش هم در پیام‌های جداگانه‌ای، انتصاب امیر سرتیپ «محمدرضا قرایی آشتیانی» به سمت جانشینی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و سردار سرتیپ پاسدار «غلامرضا سلیمانی» به عنوان ریاست سازمان بسیج مستضعفین سپاه پاسداران را تبریک گفت.

حجت‌الاسلام و المسلمین «عباس محمدحسنی» در این پیام انتصاب امیر سرتیپ «محمدرضا آشتیانی» به سمت رئیس ستاد کل نیروهای مسلح که از ذخایر انقلاب و نیروهای مسلح بوده و دارای سوابق و تجارب ارزشمندی در حوزه‌های فرماندهی و ستادی هست را تبریک گفت.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در این پیام تبریک ابراز امیدواری کرد که وی در پیشگاه احدیت باری تعالی و در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) و تحت تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی موفق و موید باشد.

حجت الاسلام محمدحسنی همچنین در پیام دیگری انتصاب سردار سرتیپ «غلامرضا سلیمانی» به عنوان رئیس سازمان بسیج مستضعفین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که نشان‌دهنده اعتماد رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و همچنین تجربیات و توانمندی‌های ارزنده و سوابق انقلابی وی است را تبریک گفت.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی در این پیام تصریح کرد: بی شک حسن اعتماد فرماندهی معظم کل قوا به جنابعالی و واگذاری این مسئولیت خطیر و راهبردی، نشأت گرفته از شخصیتی انقلابی در عرصه‌های مختلف مدیریتی برای پیشرفت و بالندگی شجره طیبه بسیج بوده است.

حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی روز گذشته (سه شنبه) در پیام‌های جداگانه ای امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی را به سِمت جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و سردار سرتیپ غلامرضا سلیمانی را به سمت رئیس سازمان بسیج مستضعفین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منصوب کردند.

سرخط اخبار سیاست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha