۱۰ تیر ۱۳۹۸، ۱۴:۱۴
کد خبر: 83376763
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرهنگ عفاف و حجاب باید در جامعه نهادینه شود

۱۰ تیر ۱۳۹۸، ۱۴:۱۴
کد خبر: 83376763
فرهنگ عفاف و حجاب باید در جامعه نهادینه شود

زاهدان- ایرنا- مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری سیستان و بلوچستان گفت: حجاب و عفاف برای حفظ اساس خانواده در جامعه امری ضروری بشمار می رود بنابر این برای جلوگیری از ترویج فساد و فروپاشی بنیان خانواده باید فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه نهادینه شود.

فاطمه فاضلی روز دوشنبه در نشست با رئیس بسیج جامعه زنان با محوریت برگزاری برنامه های دهه کرامت، عفاف و حجاب در سیستان و بلوچستان، اظهار داشت: اشاعه فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه نیازمند آموزش های بنیادین و مداوم در خانواده، مدرسه و دانشگاه است.

مدیرکل بانوان و خانواده استانداری سیستان و بلوچستان افزود: موضوع حجاب یک امر شخصی نیست بلکه به عنوان یک پدیده اجتماعی بشمار می رود که باعث آرامش در خانواده ها به عنوان مهمترین نهاد اجتماعی و با ارزشترین کانون عطوفت و عشق در جوامع بشری که نقش بنیادین در توسعه و رشد زندگی سالم و انسانی دارد، می‌شود.

وی بیان کرد: در برگزاری برنامه های دهه کرامت و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، از ظرفیت تمامی شهرستانهای سیستان و بلوچستان استفاده می‌شود.

فاضلی گفت: همایش‌های محوری در مرکز و شهرستان‌های تابعه استان با محوریت دهه کرامت و میلاد با سعادت حضرت معصومه (س) و دوره‌های ویژه کتابخوانی، تحلیل زندگی ائمه اطهار (ع) و فعالیت‌هایی توام با نشاط نظیر پیاده روی برگزار خواهد شد.

وی همچنین از تلاش‌های ویژه رییس سازمان بسیج زنان با اهدای لوح یادبود تقدیر کرد و گفت: باعث خوشحالی است که بسیج همواره یار و یاور زنان استان بوده و در تمامی حوزه‌های مربوط به بانوان بهترین عملکرد را داشته است.

مدیرکل بانوان و خانواده استانداری سیستان و بلوچستان در پایان بر لزوم همکاری جدی و متقابل پیرامون هر چه باشکوه‌تر و موثرتر برنامه های دهه کرامت برای بانوان تاکید کرد.

۹۹۲۳ **۶۰۸۱

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha