۱۰ تیر ۱۳۹۸، ۸:۲۷
کد خبرنگار: 980
کد خبر: 83375964
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

قدرت جبهه مقاومت برگرفته از خط سرخ شهادت است

ارومیه - ایرنا - فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: قدرت جبهه مقاومت در شرایط فعلی برگرفته از خط سرخ شهادت است.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری بسیج، سردار سرتیپ دوم پاسدار حبیب شهسواری عصر روز یکشنبه در یادواره شهدای نقده در مسجد جامع این شهرستان با اشاره به رشادت رزمندگان و ایستادگی مردم در برابر تهاجم دشمنان افزود: شهدای شورای فرماندهی نقده قربانی کینه دشمنان شدند و به همین دلیل سمبلی از وحدت و اقتدار نظام در منطقه هستند.

وی اضافه کرد: ما اعتقاد داریم که شهدا چراغ راه ملت هستند و در استمرار مسیر نبوت و امامت گام برداشته‌اند که همین موضوع موجب ماندگاری نام آنان در میان مردم شده است.

وی گفت: امروز نوع مقاومت ما متفاوت از گذشته است و با تمام توان در برابر سیل حملات فرهنگی و اقتصادی دشمنان با شهامت ایستاده‌ایم؛ این ایستادگی مدیون خطی است که شهدا در دوران دفاع مقدس آغاز کرده‌اند.

سردار شهسواری افزود: ایستادگی مردم ایران در برابر مزدوران و متجاوزان به برکت خون شهدا است که باعث برهم خوردن معادلات جهانی در خصوص ایران اسلامی و کشورهای آزادی‌خواه و جبهه مقاومت شده است.

وی اضافه کرد: کشورهای حاشیه خلیج فارس امروز از ناتوانی به خود می‌لرزند ولی کشوری نظیر یمن به برکت انقلاب اسلامی در برابر قلدری‌های اتحاد عربستانی ایستاده است.

وی ادامه داد: مام رزمندگان شهرستان نقده و این استان پا در رکاب ولایت بوده و هستند و آماده جانفشانی برای دفاع از مرزهای ایران اسلامی هستند.

۶۰۰۹/‏۷۱۲۹

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha