۷ تیر ۱۳۹۸، ۱۵:۲۱
کد خبر: 83373419
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جمهوری اسلامی ایران از حیثیت جهان اسلام دفاع می کند

خرم آباد – ایرنا – امام جمعه موقت خرم آباد با اشاره به سرنگونی پهپاد آمریکایی در جنوب کشور گفت: جمهوری اسلامی به موقعیتی رسیده که می تواند با تمام وجود از حیثیت جهان اسلام محافظت کند.

به گزارش ایرنا، سید لطف الله حیات الغیب در جمع نمازگزاران جمعه در مصلی الغدیر خرم آباد افزود: سرنگونی این پهپاد یک کار ارزشمند است و باید بر دستان عوامل این حرکت غرورآفرین هزاران بوسه زد.

وی همچنین با اشاره به سالروز حمله سال ۶۷ آمریکا به هواپیمای مسافربری ایران در خلیج فارس اظهار داشت: این اتفاق از دردناکترین فجایع انسانی در عصر حاضر بود که در آن حادثه انسان های بی گناهی به شهادت رسیدند.

وی ادامه داد: این مدل حقوق بشر امریکایی است که به عده ای حمله می کند که می خواهند مستقل زندگی کنند و بنده و همکار این کشور در خیانتها و جنایت هایش نباشند.

خطیب نماز جمعه خرم آباد بیان کرد: جمهوری اسلامی برای ادامه راه نیاز به تلاش و مقاومت دارد که در این راه شهید خواهیم داد.

حجت الاسلام حیات الغیب همچنین با گرامیداشت یاد شهدای حادثه هفت تیر اضافه کرد: رهبری راجع به شهید بهشتی فرمودند در وجود این شهید چیزی فراتر از شخصیت های معمولی وجود داشت.

وی یادآور شد: افرادی که همانند رهبر انقلاب تیزبین هستند ابعاد شخصیتی این شهید بزرگوار همچون طهارت روح و انجام بندگی خدا را در یافته اند.

وی همچنین مدیریت بی نظیر جهادی را لازمه امروز و از دیگر ویژگی های شهید بهشتی دانست و گفت: دشمن شناسی، بصیرت بالا، ولایت پذیری و التزام و تبعیت از ولایت فقیه از دیگر خصوصیات این شهید بزرگوار بود.

حجت الاسلام حیات الغیب افزود: امروز نیز نمایندگان مردم در مجلس باید تیزبین و با بصیرت باشند و در مسیر ارمانهای انقلاب، برای رضای خدا و در راه امام و شهدا حرکت کنند.

وی همچنین با تسلیت سالروز شهادت امام صادق (ع) اظهارداشت: تلاش و کوشش، حیا، عدم تجاوز به حقوق دیگران برای کسب روزی و آماده شدن برای مرگ شیوه زندگی این امام همام بوده است.

وی با اشاره به سالروز ولادت کریمه اهل بیت فاطمه معصومه (س) نیز بیان کرد: زندگانی سراسر ولایی و دینی این بانوی بزرگوار حاصل تربیت در دامن امامت و ولایت است.

۷۲۶۹/۷۲۷۳

برچسب‌ها

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha