۳ تیر ۱۳۹۸، ۲۱:۵۵
کد خبرنگار: 2209
کد خبر: 83368219
T T
۰ نفر
اطلس آسیب های اجتماعی ویژه دانش آموزان در کهگیلویه و بویراحمد تدوین شد

یاسوج- ایرنا- مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: اطلس آسیب های اجتماعی ویژه دانش آموزان هر سه مقطع تحصیلی در این استان تدوین شد.

هادی زارع پور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مفاهیم، مصادیق، تعاریف و انواع آسیب‌های اجتماعی و راهکارهای شناخت و مقابله اصولی با آنها جزو مهمترین موضوع‌های مورد اشاره در این اطلس است.

وی افزود: یکی از رویکردهای مهم برای مقابله مطلوب با انواع آسیب‌های اجتماعی برخورد علمی است.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: برخورد علمی جزو سیاست‌های اصلی این نهاد فرهنگی در کشور و استان برای مقابله هر چه بهتر با انواع آسیب‌های اجتماعی محسوب می‌شود.

زارع پور عنوان کرد: اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در زمینه مقابله با انواع آسیب‌های اجتماعی تاکنون اقدام‌های ارزنده‌ای انجام داده و چنین روندی در آینده نیز تداوم می‌یابد.

وی ابراز داشت: پنجم تیرماه هر سال مصادف با ۲۶ ژوئن به عنوان روز جهانی مبارزه با مواد مخدر نامگذاری شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: دانش آموزان کشور و این استان به طور جدی در معرض زیان‌های جبران ناپذیر آسیب اجتماعی اعتیاد به مواد مخدر قرار دارند.

زارع پور اظهار داشت: باید برنامه‌ای جامع، کامل و اصولی برای کاهش گرایش دانش آموزان کشور و کهگیلویه و بویراحمد به مصرف انواع مواد مخدر طراحی و اجرا کرد.

سال تحصیلی ۱۳۹۸ - ۱۳۹۷ افزون بر ۱۵۳ هزار دانش آموز پسر و دختر مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم در کهگیلویه و بویراحمد مشغول به تحصیل بودند.

۷۵۳۵/۱۶۶۲

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha