۲ تیر ۱۳۹۸، ۲۳:۲۳
کد خبرنگار: 1168
کد خبر: 83366636
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

شهرداری ارومیه در پی جذب ستاره های تیم ملی والیبال

ارومیه- ایرنا- تیم شهرداری ارومیه به دنبال عقد قراردادی یکساله برای «محمد موسوی، شهرام محمودی و فرهاد قایمی» است تا این ستاره های تیم ملی را به خدمت بگیرد.

مسؤولان باشگاه شهرداری ارومیه طی مذاکرات قبلی و انجام توافقات لازم گویا موفق به جذب سه بازیکن مطرح و ملی پوش تیم والیبال شده اند و امسال تیم شهرداری ارومیه با قدرت بیشتری در لیگ برتر کشور حاضر خواهد شد.

امسال با جذب مصطفی کارخانه به عنوان سرمربی تیم شهرداری ارومیه امید می‌رود تیم قدرتمند و آماده‌ای راهی رقابت‌های لیگ برتر کشور شود و مسئولان باشگاه می خواهند ناکامی‌های چند سال گذشته را جبران کنند.

جذب سیدمحمد موسوی، سرعتی زن با تجربه تیم ملی، فرهاد قائمی دریافت کننده قدرتی و شهرام محمودی پشت خط زن قهار تیم ملی خبر خوشی برای والیبال دوستان شهر عشاق والیبال است تا امسال حضور پرفروغی را برای تیم محبوب شهرشان متصور شوند.

مصطفی کارخانه سرمربی تیم شهرداری ارومیه که پس از یک فصل دوری از لیگ برتر بار دیگر به همراه این تیم وارد کوران رقابت‌ها می‌شود قصد دارد با جذب بهترین بازیکنان ایران تیم قدرتمندی را راهی مسابقات کند.

بر اساس اخبار منتشر شده در فضای مجازی جواد کریمی و مرتضی شریفی نیز ۲ بازیکن دیگر مورد نظر مصطفی کارخانه برای حضور در تیم شهرداری ارومیه هستند.

مدیر عامل باشگاه شهرداری ارومیه در گفت و گوی تلفنی با خبرنگار ایرنا افزود: هم اکنون جذب این سه بازیکنان ملی پوش در مرحله مذاکرات اولیه است و به زودی با قطعی شدن آن به صورت عمومی اطلاع رسانی می‌شود.

مصطفی کارخانه نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس هماهنگی‌های لازم، اعلام اسامی بازیکنان جذب شده ابتدا از سوی مسئولان باشگاه انجام خواهد شد و در حال حاضر نمی‌توانم اطلاعاتی در اختیار خبرنگاران بگذارم، ولی گمان می‌کنم طی چند روز آینده خبرهای خوشی برای مردم ارومیه داده شود.

۷۱۵۶/‏۳۰۷۲

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha