۱ تیر ۱۳۹۸، ۲۱:۰۷
کد خبر: 83364921
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جامعه یاوری فرهنگی ۹۲۰ فضای آموزشی ساخته است

۱ تیر ۱۳۹۸، ۲۱:۰۷
کد خبر: 83364921
جامعه یاوری فرهنگی ۹۲۰ فضای آموزشی ساخته است

بندرعباس- ایرنا- مدیرعامل مؤسسه جامعه یاوری فرهنگی کشور گفت: این مؤسسه از سال ۶۲ کار خود را با ساخت یک کلاس درس در استان خراسان جنوبی آغاز کرد و تاکنون حرکت خود را با ساخت نزدیک به ۹۲۰ طرح عمرانی و فضای آموزشی در استان ها ادامه داده است.

رضا درمان روز شنبه در حاشیه بیست و یکمین جشنواره خیران مدرسه ساز استان هرمزگان در گفت وگوی اختصاصی با ایرنا اظهار داشت: در استان هرمزگان نیز حدود ۲۰ سال است که ساخت مدرسه سازی را دنبال کرده و در این سالها توانسته نزدیک به ۱۵۰ طرح آموزشی در نقاط مختلف به ویژه روستاهای میناب به سرانجام برساند که بخشی از این طرح ها در دست اقدام است.

وی ادامه داد: این مؤسسه علاوه بر ساخت فضای آموزشی در زمینه ساخت خوابگاه دانش آموزی، سالن های ورزشی چندمنظوره و سلف سرویس و همچنین مباحث آموزشی ویژه معلمان ضمن خدمت و دانش آموزان مناطق محروم فعالیت‌های خود را ادامه می دهد.

مدیرعامل مؤسسه جامعه یاوری فرهنگی تصریح کرد: در حوزه آموزشی تفاهم نامه‌ای با مدیرکل آموزش و برورش برخی استان ها از جمله استان هرمزگان به امضا رسیده که علاوه بر برگزاری طرح های مدرسه سازی سایر فعالیت‌ها برای معلمان و دانش آموزان به‌خصوص مناطق محروم در حوزه کلاس‌های کنکور برگزار می شود.

به گفته درمان، تمامی فعالیت‌های مؤسسه جامعه یاوری فرهنگی مردمی است و از هیچ بودجه دولتی در ساخت طرح ها استفاده نمی شود.

وی بیان داشت: تمامی این فعالیت‌ها در راستای توسعه عدالت آموزشی است که در کنار سازمان آموزش و پرورش و اداره کل نوسازی مدرسه‌ها استان ها انجام می شود.

دبیرستان دکتر عباس خالصی در روستای نصیرایی میناب، دبیرستان دخترانه زنده یاد بتول کشانی، دبستان شهید مدافع حرم محسن حججی تنها بخشی از فضاهای آموزشی در روستاهای استان هرمزگان است که توسط مؤسسه یاوران فرهنگی در دوسال اخیر ساخته شده است.

۹۸۸۷/‏۶۰۴۸

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha