۱ تیر ۱۳۹۸، ۱۳:۳۳
کد خبر: 83364294
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نقاشی کودکان بی سرپرست و بد سرپرست کتاب می شود
عکس تزئینی است

شیراز-ایرنا- دبیرسازمان مردم نهاد ترنم زیبای محبت اعلام کرد: نقاشی کودکان بی سرپرست و بد سرپرست استان فارس توسط حوزه هنری این استان در قالب کتاب منتشر می شود.

فرانک شجاعی شنبه در حاشیه برپایی نمایشگاه نقاشی این کودکان به ایرنا گفت: محمد کرم اللهی رئیس حوزه هنری استان فارس در بازدیدی که از این نمایشگاه داشت، قول داد کتاب نقاشی کودکان بی سرپرست و بد سرپرست کتاب خواهد شد که این امر برای تشویق این کودکان که آسیب دیده‌اند، بسیار مهم و مفید است.

وی اضافه کرد: نمایشگاه نقاشی کودکان با موضوع زندگی شاد بر پا شد و کودکانی که سال ۹۷ در همین نمایشگاه زندگی واقعی خود را به تصویر کشیدند امروز زندگی تلخ و پراز دود و غم و اندوه خود را تبدیل به زندگی شاد کردند.

شجاعی ادامه داد: هدف از پرپایی این نمایشگاه این بود که به این فرشته‌ها که به شدت مورد آسیب قرار گرفته‌اند تفهیم شود که از کودکی می‌توانند برای خود هدف داشته باشند و توانایی خود را به معرض نمایش بگذارند.

او اظهار داشت: در این نمایشگاه توانستیم چند فرد خیر را پیدا کنیم که هزینه کلاس‌های نقاشی این عزیزان را پرداخت کنند که جای تقدیر دارد.

شجاعی گفت: همچنین کودکان بد سرپرست، یکشنبه (فردا) در ورزشگاه حافظیه شیراز یک دیدار فوتبال برگزار خواهند کرد و جوایزی نیز به آنها اهدا خواهد شد تا در زمینه ورزش هم فعالیت داشته باشند.

۹۶۰۰ /‏۱۸۷۶

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها