۱ تیر ۱۳۹۸، ۱۱:۴۱
کد خبرنگار: 1781
کد خبر: 83364007
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خیران مدرسه ساز هرمزگان ۸۹ مدرسه می سازند

بندرعباس-ایرنا- مدیرکل توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس هرمزگان گفت: خیران مدرسه ساز استان در سال جاری ۸۹ مدرسه با ۴۳۳ کلاس درس و هزینه ۶۲۶ میلیارد ریال می سازند.

نوید احمدی روز شنبه در بیست و یکمین جشنواره خیران مدرسه ساز هرمزگان افزود: در این جشنواره با مشارکت شرکت ها و صنایع بزرگ با هدف تحقق مسوولیت اجتماعی نسبت به جامعه از ۵۰۰ کلاس درس رونمایی می شود.

وی خاطرنشان کرد: از ۳ هزار و ۵۸۵ مدرسه در قالب ۱۷ هزار کلاس درس ساخته شده در هرمزگان حدود یک چهارم این مدارس معادل ۴ هزار کلاس درس، غیر استاندارد است که برای ایمن شدن آن به همکاری خیران و اعتبارات دولتی نیاز است.

این مقام مسوول بیان داشت: خیران هرمزگان از لحاظ تعداد طرح های اجرا شده در کشور رتبه پنجم را کسب کرده و ۹۰ میلیارد ریال اعتبار از ۱۴۰ میلیارد ریال تحقق یافته است.

مدیرکل نوسازی مدارس هرمزگان اظهار داشت: در مجموع  450 مجمع خیران مدرسه ساز در کشور و 31 مجمع در این استان فعال است که از ۹۰ هزار میلیارد ریال تعهد ۴۵ هزار میلیارد ریال برای طرح های مدرسه ساز انجام گرفته و تاکنون ۱۱۵ هزار کلاس درس در کشور ساخته شده است.

احمدی عنوان کرد: همچنین ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای ساخت مدرسه در مناطق زلزله زده کشور اختصاص یافته است.

بیست و یکمین جشنواره خیران مدرسه ساز استان هرمزگان با حضور ۳۰۰ نفر از خیران استانی و کشوری در سالن اجتماعات شرکت ملی گاز برگزار شد.

‏۶۰۴۸/‏۹۹۴۴

برچسب‌ها

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha