۲۲۷ دستگاه ماشین آلات راهسازی وارداتی تحویل سازمان اموال تملیکی شد

بندرعباس - ایرنا - رییس کل دادگستری هرمزگان، از تحویل ۲۲۷ دستگاه ماشین آلات راهسازی وارداتی به ارزش بیش از ۲۲ هزار میلیارد ریال از بنادر و گمرکات شهید رجایی و شهید باهنر به سازمان اموال تملیکی با اجرای رای دیوان عدالت اداری در یک هفته اخیر خبر داد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی اداره‌کل دادگستری هرمزگان، مجتبی قهرمانی روز جمعه، با اشاره به اینکه همزمان با سفر اخیر رییس قوه قضاییه به هرمزگان، بخشنامه مدیران میانی گمرک که براساس آن کالاهای مجاز مشروط را مشمول کالاهای ممنوعه قرار داده بود با رای هیات عمومی دیوان عدالت اداری باطل شده است، افزود: در این خصوص، کارگروه ویژه‌ای جهت تعیین تکلیف فوری اقلام موضوع دستورالعمل ابطالی با حضور دادستان مرکز استان، مدیرکل بنادر و دریانوردی، ناظر گمرکات و مدیرکل اموال تملیکی استان تشکیل شد که اعضای این کارگروه ضمن انجام اقدامات اولیه و کارشناسی، در حال جمع‌بندی مستندات به‌منظور اعلام نتیجه می‌باشند.

وی ادامه داد: باتوجه به گزارش مدیرکل اموال تملیکی هرمزگان در نخستین هفته از اقدامات دستگاه قضایی برای اجرای رای دیوان عدالت اداری، ۲۲۷ دستگاه ماشین آلات راهسازی وارداتی از بنادر و گمرکات شهید رجایی و شهید باهنر بندرعباس به سازمان اموال تملیکی تحویل داده شده است.

رییس کل دادگستری هرمزگان ارزش این ماشین آلات را بیش از ۲۲ هزار میلیارد ریال عنوان و خاطرنشان کرد: از این تعداد ماشین آلات راهسازی تحویل شده توسط گمرکات استان به اداره‌کل اموال تملیکی، ۲۳۴ دستگاه مربوط به گمرک شهید رجایی و ۴۳ دستگاه مربوط به گمرک شهید باهنر بوده است.

قهرمانی تصریح کرد: همه دستورات رییس قوه قضاییه در سفر به استان هرمزگان بلافاصله پس از پایان سفر در دستورکار ویژه دستگاه قضایی استان قرار گرفته و براین اساس در حال دسته‌بندی، تعیین مهلت و تدوین هستند و با قید فوریت اجرایی خواهند شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha