۱ تیر ۱۳۹۸، ۱۳:۲۷
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 83363853
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۲۰ روحانی به مناطق محروم استان بوشهر اعزام شدند

بوشهر-ایرنا- رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: در قالب طرح استقرار ۱۲۰ روحانی در مناطق محروم این استان مقیم شدند.

حجت الاسلام عبدالرضا سروستانی روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: روحانی مستقر شده در پایگاه های فرهنگی اجتماعی روستایی استان بوشهر ویژه برنامه های مختلفی را اجرا می کنند.

وی بیان کرد: علاوه بر ۱۲۰ روحانی مستقر شده در مناطق محروم، استان بوشهر ۶۰۰ مبلغ و مبلغه دارد که در مناسبت های مختلفی به سراسر استان اعزام می شوند.

سروستانی ادامه داد: ۲۰۰ مبلغ غیربومی نیز همراه با مبلغان استان به مناطق مختلف اعزام می شود.

وی یادآور شد: برای استان بوشهر احداث ۱۵۰ خانه عالم پیش بینی شده بود که از این شمار ۱۱۰ مرکز در حال بهره برداری و ۴۰ مرکز نیز در آستانه تکمیل است.

سروستانی با گرامیداشت یکم تیرماه سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی و اطلاع رسانی دینی گفت: این سازمان که ۴۰ سال از تاسیس آن گذشته منشا خدمات بزرگی بوده که یکی از آنها ساماندهی امور تبلیغی با با اعزام مبلغ به مناطق مختلف بوده است.

وی یادآور شد: در طول سال ۲۰ مناسبت از جمله هفته وحدت، ماه های محرم، صفر و رمضان اعزام مبلغان یکی از برنامه های پایه ای است.

سروستانی ادامه داد: از سال گذشته با انتخاب یک جوان به سمت رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور محورهای جدیدی در این ارتباط ایجاد شده که اساسی ترین آن تبیین اسلام ناب است که در این عرصه همگان باید به نوبه خود در این عرصه ایفای نقش کنند.

سروستانی ادامه داد: تبیین بیانه گام دوم انقلاب که در قالب آن باید نگاهی دقیق به گذشته ارزشمند و آینده نظام داشت از دیگر رویکردهای مهم است که مبلغان باید به تحقق آن اهتمام جدی داشته باشند.

۷۲۱۲/‏۶۰۴۳

برچسب‌ها

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha