۲۹ خرداد ۱۳۹۸، ۱۵:۱۵
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 83360864
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

راه اندازی خط کشتیرانی بوشهر- قطر باعث رونق گردشگری می شود

بوشهر-ایرنا- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر گفت: فعال شدن خط کشتیرانی بوشهر- قطر باعث رونق فعالیت های اقتصادی بویژه در حوزه گردشگری است.

سعید زرین روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: فعالیت این خط کشتیرانی به صورت هر دو هفته یکبار پیش بینی شده که انتظار است با طی فرایندهای باقیمانده در آینده نزدیک راه اندازی و فعالیت آن محقق شود.

وی بیان کرد: هماهنگی‌های بین دستگاهی و تأمین سوخت از جمله مسائل باقیمانده برای فعال شدن این خط کشتیرانی است که با تدابیر پیش بینی شده بزودی این موانع نیز برطرف می‌شود.

زرین فر ادامه داد: کشتی پیش بینی شده برای مسیر باری و مسافربری است که با توجه به مبادلات تجاری گسترده بوشهر و قطر تحقق این مهم می‌تواند در کاهش هزینه حمل و نقل مؤثر واقع می‌شود.

وی گفت: با توجه به هزینه زیاد پروازها ساکنان سایر استان‌ها از جمله تجار و بازرگانان نیز می‌توانند برای کاهش هزینه‌های حمل و نقل از مزایای خط کشتیرانی بوشهر- قطر برخوردار شوند.

زرین فر اظهار داشت: نیازسنجی امکانات مورد نیاز این کشتی پس از ورود به بوشهر انجام شده و مشکل قابل توجهی برای فعالیت آن وجود ندارد.

وی بیان کرد: با توجه به سابقه دیرینه بوشهر در مبادله تجاری با کشورهای حوزه خلیج فارس خط کشتیرانی یاد شده می‌تواند گام مهمی در این راستا باشد.

۷۲۱۲/‏۶۰۴۳

برچسب‌ها

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha