۲۸ خرداد ۱۳۹۸، ۱۹:۱۲
کد خبرنگار: 2239
کد خبر: 83359775
T T
۰ نفر

۶۰ درصد تقاطع های کرج به دوربین ثبت تخلف مجهز شدند

۲۸ خرداد ۱۳۹۸، ۱۹:۱۲
کد خبر: 83359775
۶۰ درصد تقاطع های  کرج به دوربین ثبت تخلف مجهز شدند

کرج - ایرنا - معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج اعلام کرد که بیش از ۶۰ درصد میادین و تقاطع های چراغدار کرج به دوربین های ثبت تخلفات رانندگی مجهز شدند.

به گزارش ایرنا، محمدرضا احمدی نژاد روز سه شنبه در نشستی اظهارداشت: اکنون در میادین و تقاطعات مهم شهر از جمله هفت تیر، شهدا، مصباح، کارخانه قند، شرافت و امام حسین (ع) دوربین‌های ثبت تخلفات رانندگی فعال است.

وی ادامه داد: تلاش می شودتعداد دوربین های ثبت تخلف در کرج را افزایش دهیم اما برای نصب این دوربین‌ها به زیرساخت فیبر نوری نیاز است که تمام مناطق کرج به آن مجهز شوند.

احمدی نژاد خاطر نشان کرد: تردد خودروها در مسیرهای دوربین دار کرج از طریق کارشناسان مرکز مانیتورینگ شهرداری کرج رصد و در صورت بروز تخلف قبض جریمه برای راننده متخلف صادر و از طریق پیامک مبلغ جریمه ارسال خواهد شد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج گفت: به دنبال خرید دوربین‌های تمام اتوماتیک ثبت تخلفات رانندگی هستیم که از این طریق هم سهم نیروی انسانی در ثبت تخلفات رانندگی کم می ‎ شود و هم دقت اعمال قانون‌های انجام شده به میزان قابل توجهی افزایش می‌یابد.

این مسئول افزود: متاسفانه در شرایط تحریم کنونی خرید این دوربین‌ها به سختی امکان پذیر است و به اعتبار زیادی نیاز دارد که با توجه به این وضعیت شهرداری خرید دوربین های ثبت تخلف را در دستور کار خود قرار داده است تا از طریق این دوربین‌ها کیفیت ساماندهی ترافیک شهری و برخورد با رانندگان متخلف را بیش از پیش ساماندهی کند.

کلانشهر کرج ۱۹ میلیون متر مکعب معابر اصلی و فرعی دارد.

۷۴۱۰/‏‬ ۶۱۵۵

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha