۲۶ خرداد ۱۳۹۸، ۹:۴۶
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 83355308
T T
۰ نفر

مددجوی البرزی بدنبال شکار المپیک

۲۶ خرداد ۱۳۹۸، ۹:۴۶
کد خبر: 83355308
مددجوی البرزی بدنبال شکار المپیک

کرج - ایرنا - جوان مددجوی زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) البرز و دارنده عنوان چهارم کشوری پرتاب نیزه برای کسب سهمیه المپیک تلاش می‌کند.

این جوان ورزشکار روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: سال‌ها پیش پدرم خانه را ترک کرد و من که پسری شش‌ساله بودم به همراه مادر و برادر پنج‌ساله‌ام تنها گذاشت. مادرم برای تأمین هزینه زندگی در خانه‌های مردم کار می‌کرد ولی از عهده مخارج زندگی برنمی‌آمد که پس از مدتی تحت حمایت کمیته امداد قرار گرفتیم و وضع بهتری پیدا کردیم.

وی افزود: معلم ورزش مدرسه که به استعداد ورزشی‌ام پی برده بود به مادرم توصیه کرد مرا در یک باشگاه ورزشی ثبت‌نام کند. مادرم توان پرداخت هزینه باشگاه را نداشت و من برای اینکه بتوانم به باشگاه بروم بعدازظهرها به میدان میوه و تره‌بار می‌رفتم و سبد خرید مردم را تا ماشین آنها حمل می‌کردم، پس از مدتی با پس‌انداز پول‌هایم در باشگاه ثبت‌نام کردم.

جوان ورزشکار البرزی گفت: من و برادرم برای مشارکت در تأمین مخارج زندگی و تحصیل کار می‌کردیم و البته من نیز فعالیت ورزشی خود را در باشگاه انجام می‌دادم، پس از مدتی با حمایت کمیته امداد در رشته عمران دانشگاه شهید بهشتی قبول شدم و مقطع کاردانی را با موفقیت به اتمام رساندم، اکنون نیز در همین رشته و در مقطع کارشناسی در دانشگاه آزاد مشغول به تحصیل هستم و بخشی از شهریه‌ام را نیز کمیته امداد پرداخت می‌کند.

وی ادامه داد: من علاوه بر کار و تحصیل توانستم در رشته پرتاب نیزه پیشرفت کنم و به موفقیت برسم و با کسب چندین مقام قهرمانی استانی پس از عضویت دریکی از باشگاه‌های لیگ برتر ایران موفق شدم مقام چهارم را به دست آورم.

این مددجوی زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) البرز خاطرنشان کرد: اکنون فرصتی برایم فراهم‌شده که بتوانم با تمرین زیاد با نفراتی که برای انتخابی المپیک آماده می‌شوند مسابقه بدهم و اگر خدا بخواهد راهی المپیک بشوم.

۸۰۲۹/‏‬ ۶۱۵۵

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha