۲۱ خرداد ۱۳۹۸، ۲۲:۲۰
کد خبر: 83349573
T T
۰ نفر
استاندار هرمزگان شهادت دو تن از مرزبانان را تسلیت گفت

بندرعباس- ایرنا- استاندار هرمزگان با صدور پیامی شهادت دو تن از مرزبانان این استان در شهرستان میناب را تسلیت گفت.

به گزارش ایرنا، فریدون همتی شامگاه سه شنبه در این پیام آورده است: شهادت دو تن از دریابانان شهرستان میناب آقایان استوار یکم سجاد افراسیابی و گروهبان یکم حسن کریمی که در حین انجام خدمت در درگیری با قاچاقچیان به شهادت رسیدند، موجب تأسف و تالم عمیق گردید.

در این پیام آمده است: اینجانب شهادت این عزیزان را که در راه حفاظت و حراست از مرزهای آبی کشورمان جان خود را تقدیم نمودند، به خانواده معظم این بزرگواران، مجموعه نیروهای دریابانی و انتظامی و مردم شریف استان هرمزگان تسلیت عرض نموده و برای این عزیزان علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر را مسئلت می‌نمایم.

به گزارش ایرنا، فرمانده مرزبانی ناجا گفت: ۲ تن از دریابانان پایگاه دریابانی میناب به نام‌های «استوار یکم سجاد افراسیابی» و «گروهبان یکم حسن کریمی» حین درگیری با قاچاقچیان به شهادت رسیدند.

سردار قاسم رضایی روز سه شنبه در تشریح این حادثه اظهار داشت: در راستای مقابله با قاچاق کالا در دریای جنوب (منطقه میناب)، ظرف چند روز گذشته مأموران دریابانی هرمزگان با اشراف اطلاعاتی و تحت کنترل قرار دادن منطقه از وجود مقدار قابل توجهی مواد مخدر، سوخت، احشام و غیره مطلع شدند.

وی بیان داشت: پس از تحت کنترل قرار گرفتن منطقه، دریابانان امروز سه شنبه برای توقیف شناور به منطقه میناب اعزام و به محض مشاهده قاچاقچیان فرمان ایست صادر کردند.

فرمانده مرزبانی ناجا ادامه داد: این در حالی است که قاچاقچیان با مشاهده مأموران با آنها درگیر شده و ۲ تن از دریابانان میناب حین درگیری در این عملیات، به شهادت رسیدند.

سردار قاسم رضایی فرمانده مرزبانی ناجا برای بررسی بیشتر موضوع عازم منطقه میناب در شرق هرمزگان شده است.

طبق اعلام پایگاه خبری فرماندهی مرزبانی ناجا و براساس گزارش‌های رسیده، عاملان شهادت ۲ نفر از دریابان میناب شناسایی و دستگیر شدند.

مراسم تشییع پیکر دو دریابان هرمزگان روز چهارشنبه ۲۲ خرداد در شهرستان میناب برگزار می‌شود.

۷۱۹۸/۶۰۴۸

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha