۱۹ خرداد ۱۳۹۸، ۱۴:۲۶
کد خبر: 83345625
T T
۰ نفر
امدادرسانی های هلال احمر در بلایای طبیعی آسیب شناسی می شود

کرمانشاه- ایرنا- رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: این جمعیت به عنوان یکی از متولیان امدادرسانی در حوادث و بلایا، اقدامات و فعالیت های خود را در این زمینه به صورت مستمر آسیب شناسی می کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مرتضی سلیمی روز یکشنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمانشاه در سرسرای اجتماعات این جمعیت، به حوادثی مانند زلزله و سیل که در سال‌های اخیر در کشور با آن روبرو شده ایم اشاره کرد و افزود: همه فعالیت‌های هلال احمر در این ۲ حادثه آسیب شناسی می‌شود و به عنوان تجربه در فعالیت‌های بعدی مورد استفاده قرار می‌گیرد.


او به وقوع زلزله در استان کرمانشاه به عنوان یکی از حوادث بزرگ کشور در سال‌های اخیر یاد کرد و گفت: هلال احمر با تمام توان و ظرفیت به یاری مردم مناطق زلزله زده شتافت و در سیل امسال نیز جمعیت هلال احمر از همان لحظات اولیه در کنار مردم بود.


وی از مجموعه هلال احمر به واسطه خدمت به مردم در هر شرایطی قدردانی کرد و افزود: هلال احمر با همه امکانات خود در کنار مردم بوده و خواهد بود.


رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در ادامه از مدیریت استاندار کرمانشاه در جریان زلزله سال ۹۶ و سیل امسال قدردانی کرد و گفت: مهندس بازوند با درایت این حوادث را مدیریت کرد و با هلال احمر نیز همکاری و همراهی خوبی داشت.


سلیمی در ادامه تاکید کرد که کار در هلال احمر تنها امداد و نجات نیست و مدیران استان‌ها باید به سایر بخش‌ها از جمله داوطلبان و جوانان نیز توجه جدی داشته باشند.


وی از زحمات آرش لهونی در زمان مدیریت در هلال احمر استان کرمانشاه قدردانی کرد و گفت: تصمیم گرفتیم به جای وی از فرزین معتمدی از مجموعه هلال احمر کرمانشاه برای تصدی این پست استفاده کنیم.


دکتر علی اصغر پیوندی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در حکمی آرش لهونی را به عنوان مشاور خود انتخاب کرد.


این حکم توسط دکتر سلیمی رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر کشور امروز به وی اعطا شد.


لهونی کمتر از یکسال مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه بود و معتمدی که به عنوان سرپرست فعلی این جمعیت منصوب شده پیش از این معاون توانبخشی هلال احمر استان کرمانشاه بود.


۳۰۳۳/۸۰۶۶