۱۸ خرداد ۱۳۹۸، ۹:۴۱
کد خبر: 83343115
T T
۰ نفر

موسوی: تیم ملی تماشاگر پسند و هجومی بازی کرد

۱۸ خرداد ۱۳۹۸، ۹:۴۱
کد خبر: 83343115
موسوی: تیم ملی تماشاگر پسند و هجومی بازی کرد

تهران - ایرنا - بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: پس از مدت ها نمایشی تماشاگرپسند از ملی پوشان ایران دیدیم.

«علی موسوی» در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا اظهار داشت: عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در بازی دوستانه مقابل سوریه قابل ستایش بود و شاگردان «مارک ویلموتس» توانست به یک پیروزی باارزش و روحیه بخش برسد.


وی افزود: آنچه در بازی تیم ملی ایران برابر سوریه کاملاً مشهود به نظر می رسید نمایش هجومی ایران بود و پس از مدت ها توانستیم شاهد نمایشی تماشاگر پسند از ملی پوشان کشورمان باشیم.


بازیکن اسبق تیم ملی خاطرنشان کرد: البته باید به این نکته توجه داشت که هنوز «مارک ویلموتس» شناخت کاملی از فوتبال ایران ندارد و احتیاج به گذر زمان است که تا او به آنچه مد نظرش است برسد.


موسوی تصریح کرد: به نظر من «مارک ویلموتس» می تواند برای فوتبال ایران تاثیرات مثبت زیادی را به همراه داشته باشد. او در فوتبال بلژیک سابقه روشن و خوبی دارد و بساری از بازیکنان مطرح امروز تیم ملی این کشور که به چهره های بزرگی تبدیل شده اند حاصل کشف وی بوده اند.


پیشکسوت فوتبال تاکید کرد: بازی با کره جنوبی از اهمیت زیادی برای تیم ملی برخوردار است و این مسابقه می تواند یک محک جدی برای «مارک ویلموتس» باشد. کره جنوبی همواره رقیب سرسختی برای فوتبال ایران بوده است.


موسوی در پایان گفت: البته نباید از زحمات «کارلوس کی روش» به سادگی گذشت که در مدت حضورش در فوتبال ایران شخصیت بین المللی به تیم ملی داد.


ورزشی **۹۴۶۴**۲۰۲۴

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha