۱۵ خرداد ۱۳۹۸، ۰:۲۲
کد خبر: 83341495
T T
۱ نفر
پیش بینی ۴۰۰ پایگاه کمیته امداد برای جمع آوری زکات فطریه در گلستان

گرگان ـ ایرنا ـ مدیر کل کمیته امداد گلستان از پیش بینی ۴۰۰ پایگاه و دفتر برای جمع آوری وجوه زکات فطریه در مصلی ها و میعادگاه های نماز عید فطر در استان خبر داد

اسکندر اسکندری شامکاه سه شنبه در گفتگو با ایرنا اظهار داشت: همکاران این اداره در پایگاه‌های یاد شده آماده دریافت وجوه نقدی هم استانی‌های عزیز هستند.
این پایگاه‌ها حوالی محل برگزاری نماز عید فطر، میادین و معابر اصلی برپا می‌شود و تمامی صندوق‌ها با نصب هولوگرام مشخص شده‌اند. بگفته وی تمامی مراکز اداری کمیته امداد در شهرستان‌ها، مراکز نیکوکاری و تمام مناطقی که نماز عید فطر برگزار می‌شود آماده دریافت وجوه زکات فطریه هستند.
وی ادامه داد؛ مردم خیر و نیکوکار گلستانی می‌توانند با روش #۰۱۷*۸۸۷۷* فطریه خود را برای کمک به مددجویان تحت حمایت این نهاد واریز کنند.
اسکندری افزود: روزه‌داران عزیز همچنین می‌توانند با واریز به شماره‌حساب ۰۱۱۱۸۰۴۶۸۹۰۰۸ بانک ملی و شماره کارت‌بانک ملی ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۷۰۲۲۶ و اپلیکیشن‌های سنا، سکه و ایوا و همچنین با مراجعه به سایت کمیته امداد نسبت به پرداخت زکات فطریه خود به کمیته امداد گلستان اقدام کنند.
وی افزود: مردم نیک‌اندیش در سال گذشته بیش از ۸۵ میلیارد ریال زکات فطریه به کمیته امداد گلستان برای کمک به محرومان و نیازمندان پرداخت کردند.
۷۳۳۳/۳۰۹۱

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha