۱۴ خرداد ۱۳۹۸، ۹:۲۱
کد خبر: 83340845
T T
۰ نفر
امام جمعه خاش: مردمی بودن از ویژگی‌های برجسته امام راحل بود

زاهدان- ایرنا- امام جمعه شهرستان خاش گفت: اخلاص و دینداری، مردمی بودن، ساده زیستی و احترام گذاشتن به حقوق انسان‌ها از ویژگی‌های برجسته امام خمینی(ره) بود.

حجت الاسلام غلامرضا دهقان در سی امین سالگرد ارتحال امام خمینی در مسجد جامع الخلیل اهل سنت خاش اظهار داشت: امام راحل در سالهای قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با رهبری هوشمندانه توانستند پرچم اسلام را بر فراز دنیا برافراشته کنند.
وی افزود: اهمیت دادن به وحدت و یکپارچگی امت اسلامی از دستاوردهای حضور و نقش مؤثر حضرت امام بود که با این شاخصه توانستند با دشمنان اسلام و کشور مقابله کنند.
مولوی محمد عثمان قلندرزهی امام جمعه مسجد جامع الخلیل اهل سنت خاش هم اظهار داشت: تلاش برای نمایش ابهت و اقتدار امت اسلامی و برافراشتن پرچم توحید و کلمه الله با پیروی از سیره و رفتار نبوی (ص) و بزرگان دین میسر بوده که امام راحل به خوبی توانستند این امر را محقق و با طاغوتیان و مستکبران مقابله کردند.
نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی هم با اشاره به اینکه امام راحل رهبری شجاع و بصیر و آگاه بر مسائل بودند گفت: امام خمینی با روحیه انقلابی توانستند ابهت اسلام را به دنیا نشان دهند.
علی کرد اظهار داشت: بنیان گذار نظام جمهوری اسلامی با انقلاب و ایستادگی در مقابل مستکبران به تقویت و استحکام ریشه‌های اسلام کمک کردند.
فرماندار خاش هم گفت: نهضت حضرت امام (ره) و مبارزه با سران استکباری و حاکمان مستبد، ظالم و طاغوتی مشروعیت، جمهوریت، اسلامیت و فقه سیاسی اسلام را به دنیا نشان داد.
حمیدالدین یوسفی اظهار داشت: شخصیت محوری امام راحل (ره) در سالهای قبل و بعد از انقلاب و در دوران دشوار دفاع مقدس و ایستادگی در مقابل یاوه گویی های مستکبران به اسلام و کشور ابهت و اعتبار بخشید.
وی تاکید کرد: بی اثر شدن تحریم‌ها و بی توجهی ملت سربلند ایران به زورگویی‌های مستکبران و التماس کردن ترامپ رئیس جمهوری آمریکا برای مذاکره بدون پیش شرط با ایران نتیجه هدایت‌ها و رهنمودهای ارزشمند امام راحل (ره) و رهبری معظم انقلاب است.
سرهنگ پاسدار حسن فضلی فرمانده سپاه خاش هم به تبیین شخصیت امام راحل (ره) در ابعاد مختلف فردی و اجتماعی پرداخت.


۸۳۱۰**۳۲۱۳

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha