۱۲ خرداد ۱۳۹۸، ۱۶:۵۸
کد خبر: 83338481
T T
۳ نفر
۳۵ هزار روزه دار در ماه رمضان از محل موقوفات مشهد اطعام شدند

مشهد- ایرنا - رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک مشهد گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان ۳۵ هزار و ۴۰۰ نفر از محل موقوفات ماه مبارک رمضان مشهد مقدس اطعام شدند.

حجت الاسلام محمد صفر پور روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: این تعداد اطعام از محل اجرای موقوفات قهار قلی میرزا، پاچنار، محله نوغان و باغ علی آباد در ماه رمضان انجام شد.


وی اظهار کرد: علاوه بر این، همزمان با شبهای قدر، مراسم احیاء برای دو هزار نفر در حسینیه امام خمینی (ره) و هزار و ۵۰۰ نفر از طلاب در حوزه علمیه مشهد از محل موقوفات مرتبط با آن برگزار شد.


رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک مشهد گفت: برگزاری ۲۴ محفل انس با قرآن با اولویت اجرا در حاشیه شهر مشهد مقدس و تهیه بسته مواد غذایی برای سیل زدگان از محل موقوفات مرتبط از دیگر فعالیت های این اداره در ماه مبارک رمضان بوده است.


صفرپور افزود: از محل موقوفات ماه مبارک رمضان ۲۵۰ بسته غذایی به محرومان حاشیه شهر و هزار جلد مصحف شریف در بین مساجد این قسمت از شهر توزیع شد.


۱۷۰ موقوفه استان خراسان رضوی ویژه تامین هزینه های افطار برای روزه داران است و۳۰ موقوفه دیگر نیز به برگزاری مراسم شب قدر اختصاص دارد.


موقوفات مشهد به غیر از موقوفه مسجد گوهرشاد زیر نظر اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک مشهد قرار دارد که سه هزار و ۲۰۲ موقوفه است.


۱۹۲۲/‌۷۴۸۹

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha