۱۲ خرداد ۱۳۹۸، ۱۲:۳۷
کد خبرنگار: 1250
کد خبر: 83337781
T T
۰ نفر

در ماه رمضان امسال

۳۰۰ حامی ایتام در دماوند جذب شدند

۱۲ خرداد ۱۳۹۸، ۱۲:۳۷
کد خبر: 83337781
۳۰۰ حامی ایتام در دماوند جذب شدند

تهران- ایرنا- رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) دماوند اعلام کرد: امسال همزمان با ماه مبارک رمضان ۳۰۰ حامی ایتام و محسنین در این شهرستان جذب شدند.

مهدی شعبانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به جذب ۵۵۰ حامی در سال های گذشته اکنون تعداد این حامیان به ۸۵۰ نفر برای حمایت و کمک به ۱۸۴ یتیم و فرزند محسنین در شهرستان دماوند رسیده است.


وی با بیان اینکه از بین ۳۰ طرح مشارکتی این نهاد، طرح محسنین و ایتام به عنوان برجسته ترین طرح ها محسوب می شود، خاطرنشان کرد: در این طرح بیش از آثار مادی به آثار معنوی توجه شده و از دستاوردهای بی نظیری نیز برخوردار بوده است.


شعبانی اضافه کرد: با توجه به مخارج بالای معیشتی و پایین بودن میزان برخی دریافتی ها لازم است چند حامی سرپرستی یک کودک یتیم را برعهده گیرند.


این مقام مسئول ادامه داد: افراد نوعدوست و داوطلب شهرستان دماوند می توانند به منظور حمایت از کودکان نیازمند و ثبت نام به این نهاد مراجعه و با پرداخت ماهانه حداقل ۵۰ هزار تومان به آسایش و رفاه همنوعان خود کمک کنند.


وی خاطرنشان کرد: اکنون هشت پایگاه نیز در مساجد و مراکز نیکوکاری به منظور ثبت نام از حامیان ایتام و فرزندان محسنین فعالیت دارند.


شهرستان دماوند در شمال شرق تهران واقع شده است.


تهرام/۷۲۴۶/ ۱۰۰۸

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha