۱۰ خرداد ۱۳۹۸، ۱۵:۴۱
کد خبر: 83335389
T T
۰ نفر

خطبه های نماز جمعه شهرهای خراسان رضوی

۱۰ خرداد ۱۳۹۸، ۱۵:۴۱
کد خبر: 83335389
خطبه های نماز جمعه شهرهای خراسان رضوی

مشهد- ایرنا- امامان جمعه شهرهای مختلف استان خراسان رضوی راهپیمایی روز جهانی قدس را جلوه اتحاد مسلمین در برابر استکبار جهانی و پاسخ محکم ملت های آزادیخواه به توطئه معامله قرن دانستند.

امام جمعه تربت حیدریه گفت: روز قدس روز جبهه بندی در برابر استکبار و فرزند نامشروعش رژیم غاصب صهیونیستی است.



حجت الاسلام محمدرضا عصمتی در خطبه‌های نماز جمعه تربت حیدریه افزود: این جبهه بندی حقیقت و واقعیت دین اسلام است و کسانی که در این جبهه بندی حضور ندارند از جبهه اسلام بیرون هستند، زیرا حقیقت اسلام مبارزه با ظلم و استکبار است.



وی اظهار داشت: هر کس دل در گرو اسلام دارد در هر کجای عالم که باشد باید در روز قدس مخالفت خود را با رژیم غاصب صهیونیستی و استکبار جهانی نشان دهد.



وی گفت: امروز همه امت اسلامی که دل بسته اسلام ناب محمدی (ص) هستند موظفند جبهه مقاومت را تقویت کنند تا دین الهی در سراسر عالم حاکم شود و این همان هدف نهایی مبارزه امت اسلامی در برابر جبهه کفر و سران استکبار است.





* امام جمعه سبزوار نیز گفت: راهپیمایی روز قدس پاسخ محکم مسلمانان و ملت های آزادیخواه به توطئه استکباری معامله قرن بود.



حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا مقیسه در خطبه های نماز جمعه سبزوار با تشکر از حضور حماسی مردم در راهپیمایی روز قدس افزود: پیام این حضور پرشور خنثی سازی نقشه های دشمنان در منطقه است.

وی اظهار داشت: قدس متعلق به مردم مظلوم فلسطین است و پیام راهپیمایی گسترده مردم در روز قدس نشان از اهمیت فلسطین به عنوان مساله اول جهان اسلام دارد.

وی با اشاره به فرارسیدن سالروز ارتحال امام خمینی (ره) نیز گفت: یکی از مهمترین دستاوردهای امام راحل احیای تفکر مبارزه با ظلم، ستم و استبداد در جهان است که مسئولان باید اهمیت آن را به نسل جوان انتقال دهند.





* امام جمعه گناباد هم گفت: با ایستادگی و حضور گسترده مسلمانان در صحنه، سیاستهای خصمانه استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا به خصوص طرح خائنانه معامله قرن شکست می خورد.



حجت الاسلام حسن صادقی نسب در خطبه های نماز جمعه گناباد افزود: بر اساس طرح خائنانه ترامپ بخش وسیعی از فلسطین به رژیم اشغالگر قدس و بخش کوچکی به نام نوار غزه و کرانه باختری به مردم فلسطین واگذار می شود.

وی اظهار داشت: دشمنان به دنبال تاسیس فلسطینی هستند که بدون ارتش بوده و نتواند از خود دفاع کند و میلیون ها آواره فلسطینی حق بازگشت به وطن خود نداشته باشند.



وی گفت: این طرح در جهت منافع رژیم صهیونیستی و خیانت به اسلام و فلسطین است.

امام جمعه گناباد افزود: مستکبران بنا دارند صدای ملت فلسطین را در سینه خفه کنند که نه مردم فلسطین و نه مسلمانان جهان هرگز اجازه اجرای این طرح خائنانه را به آمریکا و رژیم صهیونیستی نخواهند داد.

۲۰۹۵/
۸۱۴۵/۷۴۹۵/‏‬ ۷۰۷۹/‏‬ ۶۰۵۳ 


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha