۱۰ خرداد ۱۳۹۸، ۱۵:۳۴
کد خبرنگار: 915
کد خبر: 83335354
T T
۰ نفر
بیانیه برجامی شورای عالی امنیت ملی، عامل عقب نشینی آمریکا شد

گنبدکاووس - ایرنا - امام جمعه گنبدکاووس می گوید که بیانیه برجامی شورای عالی امنیت ملی در کنار مقاومت و ایستادگی مردم، عامل اصلی عقب نشینی آمریکا از مواضع اش علیه ایران است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین محمود ترابی درخطبه های نمازجمعه امروز مردم گنبدکاووس اظهار داشت: بیانیه چندی پیش شورای عالی امنیت ملی و مهلت دو ماهه به کشورهای مذاکره کننده در توافق هسته‌ای با ایران برای عمل به تعهداتشان اهرم فشار جمهوری اسلامی است.


وی ادامه داد: ملت و مسئولان ایران تحت هیچ شرایطی بر سر قدرت موشکی خود با آمریکا مذاکره نمی‌کنند زیرا کمترین اثر مذاکره در این خصوص به معنی کوتاه‌تر شدن خاکریز انقلاب و کُند شدن تیغ انقلابیون است.


حجت الاسلام ترابی با یادآوری برخی سخنان اخیر رهبری انقلاب درجمع دانشگاهیان اضافه کرد: آنگونه که رهبری فرمودند هدف دشمن از تحریم‌های اقتصادی خسته کردن ملت و مدیران است تا پس از آن در قالب مذاکره به منافع و سود خود دست یابد.


وی تصریح کرد: با هوشیاری رهبری انقلاب و ایستادگی و مقاومت مردم، آمریکا از مواضع اولیه خود هنگام خروج از برجام و شروط ۱۲ گانه خود عقب نشینی آشکاری کرده است.


خطیب جمعه گنبدکاووس همچنین به پشت پرده معامله بزرگ قرن از سوی آمریکا اشاره کرد و گفت: هدف این طرح مصونیت بخشی به رژیم غاصب اسرائیل است زیرا در آن حقوق مردم فلسطین و ۷ تا ۸ میلیون آواره فلسطینی نادیده گرفته شده است.


حجت الاسلام ترابی با اشاره به تعبیر امام راحل درخصوص اسرائیل به عنوان غده سرطانی، تصریح کرد: این تعبیر که زیباترین تعبیر در خصوص این رژیم منفور و آدمکش غاصب است، انشاالله با همت گروه‌های مقاومت از در آینده‌ای نه چندان دور از بین می‌رود.


شهرستان گنبدکاووس با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.


/‏۳۰۳۹/‏۱۸۶۰