۱۰ خرداد ۱۳۹۸، ۱۵:۰۶
کد خبرنگار: 2199
کد خبر: 83335224
T T
۰ نفر

امام جمعه زنجان: پیام روز قدس زیر بار ظلم نرفتن است

۱۰ خرداد ۱۳۹۸، ۱۵:۰۶
کد خبر: 83335224
امام جمعه زنجان: پیام روز قدس زیر بار ظلم نرفتن است

زنجان – ایرنا – نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: پیام جهانی روز قدس زیر بار ظلم نرفتن مسلمانان است اگرچه قدرتمندترین دولت های عالم خواهان ستم باشند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی خاتمی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر زنجان با بیان اینکه روز قدس را معمار کبیر انقلاب اسلامی به عنوان روزی اعتراض نسبت به جنایت های جنایتکاران و حمایت از مظلومان نام نهاده اند، افزود: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان ریشه در دین و خواستگاه اعتقادی دارد.


وی اظهارداشت: روز قدس روزی برای فریاد رسای مسلمانان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و اعلام انزجار از غده سرطانی صهیونیسم است.


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با بیان اینکه امروز ۹۵۰ شهر ایران اسلامی با صلابت و شکوهی تکان دهنده مساله قدس و فلسطین را نه تنها در سطح جهانی مطرح ساختند.


وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر با جنابت های مستکبران و ابرقدرت ها همه دولت ها بیدار شده اند و قدرتمندتر از آنها معمار کبیر انقلاب اسلامی بود که روز قدس را بنا نهاد و در نتیجه این ابتکار به حتم فسطین مرکز اسلام و قدس شریف قبله اول مسلمانان با قدرت به دست صاحبان اصلی آن باز می گردد.


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، به ۱۴ خرداد ۶۸ را سالروز ارتحال جانسوز امام راحل (ره) اشاره کرد و گفت: این مرد خدا و تاریخ بزرگترین انقلاب را بر اساس پایه دین، اسلام و قرآن بنا نهاد.


حجت الاسلام خاتمی افزود: با انتخاب فرزند صالح امام راحل به رهبری مسلمین، ایران اسلامی با قدرت و اقتدار بیش از گذشته در جهان تاثیرگذار است.


وی تاکید کرد: در زمان حاضر ولایت فقیه بزرگترین و مهمترین دستاورد موفقیت انقلاب اسلامی محسوب می شود و بستری برای پیروزی انقلاب و موفقیت در جبهه مقاومت در جهان را آماده کرده است.


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: ۱۵ خرداد سال ۴۲ میراث ارزشمندی برای اسلام است و روز قیام علیه طاغوت و نقطه عطفی برای پیروزی انقلاب ایران به شمار می رود.


حجت الاسلام خاتمی یادآوری کرد: امروز پیروزی جبهه مقاومت در برابر داعش با هدایت فررزندان ولایت فقیه محقق شده و این مهم مقدمه ای بر تحقق وعده امام مسلمین است که به زودی غده سرطانی اسرائیل از صحنه روزگار محو شود.


وی از حضور گرم، پرشور و خودجوش همه مردم ولایتمدار زنجان اعم از نیروهای نظامی انتظامی، لشکری و کشوری، خانواده های شهدا، کارمندان، کسبه و بازاریان، جوانان و سالخوردگان در راهپیمایی با شکوه روز قدس قدردانی کرد.


۹۵۰۵/۳۰۸۸

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha