۱۰ خرداد ۱۳۹۸، ۱۴:۱۳
کد خبرنگار: 1423
کد خبر: 83335160
T T
۰ نفر
تبعیت از منویات رهبری کلید موفقیت در برابر هجمه های دشمنان است

ایلام - ایرنا - رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا گفت: تبعیت از منویات و راهبردهای رهبری همواره از عوامل موفقیت و پیروزی ایران اسلامی در برابر هجمه های دشمنان است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سعیدی در سخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه ایلام و در سالروز گرامیداشت روز جهانی قدس اظهار داشت: هر زمان که مردم و مسئولان از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب پیروی و اطاعت کرده اند دشمن از مواضع خود عقب نشینی کرده و به اهداف پلید خود نرسیده است.


وی افزود: ایران اسلامی از همان بدو شکل گیری انقلاب تاکنون همواره بر مدار مقاومت و مبارزه با استکبار و ظالمان حرکت کرده و در برابر زیاده خواهی ها و دسیسه های دشمنان کوتاه نیامده است.


سعیدی یادآور شد: دشمنان و در راس آنها آمریکا از همان بدو پیروزی انقلاب با توطئه چینی های مختلف سعی در ضربه زدن به انقلاب و حتی تجزیه ایران اسلامی داشته و حضور نظامی در منطقه، ایجاد گروهک های تکفیری، تلاش برای تجزیه کشورهای منطقه از جمله عراق، سوریه، یمن از برنامه های براندازانه دشمنان برای تضعیف انقلاب اسلامی بوده است.


وی اظهار داشت: اما با درایت مقام معظم رهبری جبهه مقاومت در برابر فشارهای جهانی و توهش گروهک تکفیری داعش تسلیم نشد و عملیات مذبوحانه تجزیه کشورهای منطقه به ثمر ننشست و تروریست های بین الملل پذیرای شکست مفتضحانه شدند.


وی گفت: تلاش استکبار جهانی ایجاد امپراطوری اسرائیل با عملی کردن پروژه بزرگ از نیل تا فرات بود که به برکت انقلاب اسلامی و ترویج آرمان استکبارستیزی ایران اسلامی در بین کشورهای مسلمان منطقه و آزادی خواه جهان این طرح جعلی نیز به جایی نرسید هر چند برخی کشورهای عربی چون عربستان، امارات حامی طرح های اسرائیل و آمریکا در منطقه هستند.


سعیدی گریزی به توطئه های آمریکا و انگلیس در یک قرن و نیم اخیر اشاره کرد و افزود: ایجاد مذاهب و مسلک های جعلی و ترویج آن در بین مسلمانان چون بهائیت و وهابیت، رهبر سازی غرب زدگانی مانند رضاخان و اتاتورک، ایجاد اختلاف افکنی و فرافکنی در بین مسلمانان، تجزیه کشورهای مسلمان از جمله توطئه های دشمنان برای از بین بردن یا کاهش اتحاد و استکبارستیزی مسلمانان بود تا با تضعیف مسلمانان ذخایر غنی آنها را چپاول کنند و این کشورها را به استثمار و استعمار خود درآوردند.


به گزارش ایرنا، امروز همزمان با سایر نقاط کشور مردم استان ایلام با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس انزجار خود از استکبار جهانی و حمایت از مردم مظلوم فلسطین را نشان دادند.


۷۱۷۲/‏۶۱۱۹

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha