۱۰ خرداد ۱۳۹۸، ۱۱:۰۵
کد خبر: 83334746
T T
۰ نفر
استاندار کردستان: معامله قرن در راستای منافع مسلمانان نیست

سنندج - ایرنا - استاندار کردستان گفت: با توجه به اینکه پشت تمام ماجراهای ظلم بر ملت مظلوم فلسطین آمریکا حضور و نقش دارد بنابراین معامله قرن نمی تواند حافظ و تامین کننده منافع مسلمانان باشد.

بهمن مردانیا روز جمعه در حاشیه راهپیمایی روز قدس در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از آنجا که رهبر معظم انقلاب آینده جهان اسلام را به درستی پیش بینی می‌کنند گفته‌های ایشان در خصوص معامله قرن می‌تواند چراغ راه تمام مسلمانان جهان برای اعلام مخالفت با این اقدام دشمنان اسلام باشد.


وی با بیان اینکه حضور امروز مردم کردستان در راهپیمایی روز قدس باشکوه‌تر از همیشه است، افزود: این حضور نشان از تسلیم نشدن مردم در مقابل نقشه‌های شوم آمریکا و صهیونیست‌ها به عنوان دشمنان اصلی اسلام است.


به گزارش ایرنا، حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذاری جمهوری اسلامی ایران، شانزدهم مرداد سال ۱۳۵۸ هجری خورشیدی مصادف با سیزدهم رمضان ۱۳۹۹ هجری قمری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان هر سال را به عنوان روز قدس تعیین کردند و آن را روز حیات اسلام نامیدند.
تا امروز، هر سال نه فقط ایرانیان بلکه آزادیخواهان بسیاری از کشورهای جهان در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با فریاد خود همبستگی بین‌المللی با مردم فلسطین و حمایت از حقوق قانونی آنان را اعلام می‌کنند.
مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان با سراسر کشور امروز جمعه ۱۰ خرداد از ساعت ۱۰ صبح در ۹۰ نقطه از استان کردستان در حال برگزاری است.
راهپیمایی روز جهانی قدس در سنندج ساعت ۱۰ صبح از میدان آزادی این شهر آغاز و در مسیر خیابان فردوسی - خیابان امام خمینی (ره) تا سه راه حبیبی ادامه دارد، حجت الاسلام مهدی نیا استاد حوزه علمیه قم سخنران این مراسم است.


۷۳۴۹/‌۹۱۰۲

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha