۱۰ خرداد ۱۳۹۸، ۱۱:۰۷
کد خبرنگار: 1285
کد خبر: 83334735
T T
۰ نفر
حضور در صحنه مردم خنثی کننده فتنه‌های دشمن است

شهرکرد- ایرنا- نماینده مردم شهرستان‌های اردل، فارسان، کیار و کوهرنگ در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور در صحنه مردم خنثی کننده فتنه‌های دشمن است و این مهم در طول ۴۰ سال گذشته بخوبی ثابت شده است.

علی کاظمی باباحیدری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: مردم ایران همواره در صحنه‌های مهم و تأثیرگذار حضوری فعال و تعیین کننده داشته‌اند و بی شک این نظام به پشتیبانی مردم و رهبری مقام معظم رهبری می‌تواند هر گردنه سختی را پشت سر بگذارد.


وی ادامه داد: حضور منسجم و یکپارچه مردم در راهپیمایی روز قدس بار دیگر به دشمنان اسلام و مسلمین ثابت می‌کند که جهان اسلام تا آزادی قدس شریف از حمایت فلسطین دست بر نمی‌دارد و در این مسیر ثابت قدم است.


کاظمی باباحیدری با اشاره به فتنه‌های دشمن در ایجاد تفرقه و دودستگی در بین مسلمانان تصریح کرد: با وحدت و انسجام می‌توان تمام نقشه‌های دشمن را نقش بر آب کرد.


نماینده مردم شهرستانهای اردل، فارسان، کیار و کوهرنگ در مجلس شورای اسلامی افزود: مردم چهارمحال و بختیاری با حضور پررنگ و حماسه آفرین خود در راهپیمایی روز قدس بار دیگر با آرمانهای انقلاب اسلامی تجدید بیعت می‌کنند و حضور خود را به همگان نشان می‌دهند.


به گزارش ایرنا، راهپیمایی روز قدس در ۱۲۳ نقطه چهارمحال و بختیاری تا لحظاتی دیگر آغاز می‌شود.


۷۳۶۳/۶۰۲۱

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha