۸ خرداد ۱۳۹۸، ۱۵:۰۳
کد خبر: 83332677
T T
۰ نفر
نایب رئیس هیات مدیره استقلال: نظر من به تنهایی برای انتخاب سرمربی کافی نیست

تهران-ایرنا- نایب رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: درباره اینکه فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی استقلال انتخاب شود من نظر شخصی ام را گفتم اما نظر من به تنهایی کافی نیست.

«اسماعیل خلیل‌زاده» روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا اظهار داشت: درباره اینکه فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی استقلال انتخاب شود من نظر شخصی ام را گفتم. اعتقاد قلبی من بر این بود در صورتی که آندره آ استراماچونی بنا به هر دلیلی سرمربی نشد این مهم به مجیدی سپرده شود.

نایب رئیس رییس هیات مدیره باشگاه استقلال افزود: البته نظر من به تنهایی کافی نیست و درباره انتخاب سرمربی باید سایر اعضای هیات مدیره، مدیرعامل و کمیته فنی تصمیم خود را اعلام کنند.

خلیل زاده خاطرنشان کرد: به طور حتم تلاش باشگاه استقلال بر این است تیمی قدرتمند را برای لیگ نوزدهم تدارک ببیند که بتواند از نام و اعتبار بزرگ استقلال دفاع کند.

وی تصریح کرد: هواداران استقلال بابت نتایج این تیم ناراحت هستند و این ناراحتی حق طبیعی آنها است. ما شرمنده این عزیزان هستیم که همواره حامی تیم محبوبشان بوده اند و امیدواریم در فصل آینده پاسخ محبت این عزیزان را به بهترین شکل ممکن بدهیم.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال درباره اینکه امیرحسین فتحی در نشست هیات مدیره از زبان فرهاد مجیدی اعلام کرد نمی خواهد سرمربی شود اعلام کرد: حتماً فتحی درست گفته اما من چنین چیزی را از زبان او نشنیدم. احتمالاً در زمانی که این صحبت ها از سوی مدیرعامل استقلال بیان شده است من با تلفن همراهم مشغول صحبت بودم.

خلیل زاده در پایان گفت: به طور مستمر با «امیرحسین فتحی» و «علی خطیر» در ارتباط هستم و اخبار استقلال را طریق آنها رصد می کنم و شاید برای همین است که اطلاعات دقیقی از شرایط تیم دارم.

ورزشی **۹۴۶۴**۹۱۱۸**

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha