۹ خرداد ۱۳۹۸، ۸:۵۸
کد خبرنگار: 1271
کد خبر: 83331937
T T
۰ نفر

۴۹۲ سبد غذایی طرح همای رحمت در اشنویه توزیع شد

۹ خرداد ۱۳۹۸، ۸:۵۸
کد خبر: 83331937
۴۹۲ سبد غذایی طرح همای رحمت در اشنویه توزیع شد

مهاباد- ایرنا- مدیر هلال احمر اشنویه گفت: ۴۹۲ بسته غذایی طی ماه مبارک رمضان امسال در قالب طرح همای رحمت بین خانواده های نیازمند و بی سرپرست این شهرستان توزیع شده است.

فخرالدین مام علی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این بسته‌های غذایی شامل پنج قلم نیازهای اولیه خانواده‌های نیازمند از جمله برنج، مرغ، روغن، ماکارونی و رب گوجه فرنگی است.


وی ارزش هر سبد غذایی را یک میلیون ریال اعلام کرد و اظهار داشت: هزینه تامین این بسته ها توسط خیران داوطلب هلال احمر تامین شده است و توزیع آنها تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.


وی ادامه داد: طرح همای رحمت هر ساله در ایام ماه مبارک رمضان توسط اعضای هلال احمر در سراسر کشور اجرا می شود.


مدیر هلال احمر اشنویه با دعوت از نیکوکاران و افراد خیّر برای مشارکت در این طرح افزود: افرادی که تمایل به مشارکت در این کار خیر دارند، می توانند کمک های خود را به صورت نقدی و غیرنقدی شامل مواد غذایی به این نهاد تحویل دهند تا در اختیار نیازمندان قرار گیرد.


مام علی بیان کرد: این کمک ها پس از جمع آوری، با کمک داوطلبان در قالب سبدهای غذایی و با حفظ کرامت انسانی در اختیار بیماران صعب العلاج، زنان سرپرست خانوار و افراد بد سرپرست، خانواده های کم برخوردار، ایتام، معلولان و خانواده های زندانیان و سالمندان قرار می گیرد.


به گزارش ایرنا سال گذشته نیز ۵۵۴ سبد غذایی در قالب طرح همای رحمت بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد؛ در جشن گلریزان امسال نیز خیّران این شهرستان ۹۰۰ میلیون ریال برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد این شهرستان کمک کردند.


۹۸۷۰/‌۶۱۸۵/‌۲۰۹۳


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha