۸ خرداد ۱۳۹۸، ۱۰:۲۱
کد خبر: 83331817
T T
۰ نفر

روز قدس نماد مبارزات ضد صهیونیستی مردم جهان است

۸ خرداد ۱۳۹۸، ۱۰:۲۱
کد خبر: 83331817
روز قدس نماد مبارزات ضد صهیونیستی مردم جهان است

بوشهر- ایرنا- نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه بوشهر گفت: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس نام گذاری شده و این روز نماد مبارزات ضد صهیونیستی مردم و مسلمانان جهان با این رژیم کودک کش است.

آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: روز قدس نماد مبارزه با صهیونیزم بین الملل و اسکتبار جهانی در افق ظهور و طلوع انقلاب حضرت مهدی (عج) است.


وی بیان کرد: روز قدس روز اقتدار اسلام و شکست دشمنان و روزی مهم و سرنوشت ساز در فضای ملی و فراملی برای انقلاب اسلامی ایران و جهان اسلام است.


صفایی بوشهری اضافه کرد: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که ماه محبت خدا به انسان، اقتدار و طلوع بزرگی انسان است مقام عظیم امام راحل این روز را به عنوان روز جهانی قدس برای یادآوری مبارزات ضد استعماری قرار دادند.


امام جمعه بوشهر گفت: این نشان می دهد مسلمانان مردمانی متصل به ذات اقدس الهی و مقتدر در عرصه های نفس خود و مبارزات ضد صهیونیستی هستند و صهیونیزم بین الملل آخرین مرحله دشمنی جبهه استکبار با جهان بشریت و اسلام است.


صفایی بوشهری ادامه داد: روز قدس نشان از این دارد که مردم برای مبارزه با صهیونیزم بین الملل که حتی امروز علیه یهود نیز فعالیت می کند متحد هستند و هرروز این معرفت و شناخت در جهان اضافه می شود که مشکل اساسی جهان صهیونیزم است.


وی یادآور شد: راهپیمایی روز جهانی قدس سال به سال جوشان تر، عمیق تر و گسترده تر می شود و امروز تبدیل به حرکتی جهانی علیه صهیونیزم بین الملل شده است.


امام جمعه بوشهر گفت: همگان حضور پرشور و شعور در راهپیمایی روز جهانی قدس و هم فریادی علیه صهیونیزم بین الملل  و هم دعایی برای تعجیل در ظهورامام عصر (عج) و اتحاد جوامع اسلامی داشته باشند.


صفایی بوشهری اضافه کرد: در زمان حاضر جوامع استکبار و صهیونیزم بین الملل با هم علیه اسلام و مسلمانان متحد هستند و این امر می طلبد همه مسلمانان درعرصه باشیم و ایران پرچمدار حرکت ضد صهیونیستی باشد.


۶۰۴۷/‏۶۰۴۳

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha