۷ خرداد ۱۳۹۸، ۱۸:۵۵
کد خبر: 83331478
T T
۰ نفر

خبر بد برای مدافع عنوان قهرمانی NBA

۷ خرداد ۱۳۹۸، ۱۸:۵۵
کد خبر: 83331478
خبر بد برای مدافع عنوان قهرمانی NBA

تهران- ایرنا- پزشک تیم بسکتبال گلدن استیت اعلام کرد که کوین دورانت قطعا به دیدار اول فینال نمی رسد و این تیم بدون ستاره اش باید برابر تورنتو بازی کند.

دو تیم بسکتبال گلدن استیت و تورنتو باید فینال این فصل از رقابت های لیگ آمریکا را برگزار کنند که پیش از شروع ماراتن حساس این دو تیم هواداران گلدن استیت با خبری بد مواجه شدند. قهرمان کنفرانس غرب و مدافع عنوان قهرمانی این لیگ در دیدار اول فینال نمی تواند از کوین دورانت استفاده کند.


دورانت یکی از ستاره های گلدن استیت است که در مرحله نیمه نهایی کنفرانس غرب آسیا دید و حتی نتوانست در فینال این کنفرانس برابر پورتلند بازی کند. با این حال پزشکان این تیم امیدوار بودند که با شروع فینال NBA این ستاره به ترکیب تیمش بازگردد اما امروز مشخص شد که این بازیکن همچنان باید استراحت کند و دیدار اول با تورنتو را قطعا از دست می دهد.


نبودن کوین دورانت شاید در چهار مسابقه قبلی گلدن استیت تاثیری نداشت و این تیم توانست حریفش را شکست دهد اما در فینال می تواند تاثیر منفی زیادی بر عملکرد گلدن استیت بگذارد.


استیو کر سرمربی گلدن استیت درباره غیبت این بازیکن گفته که کوین دورانت قطعا فینال اول را از دست داده و احتمال دارد حتی به تورنتو سفر نکند.


ورزشی**۹۲۱۹**۹۱۲۹

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha