نماینده مجلس: وزارت بهداشت و درمان با تبلیغات کالاهای بدون مجوز برخورد کند

تبریز- ایرنا- نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تبلیغ کالاهای سلامت محور بدون تایید وزارت بهداشت در صدا وسیما به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست بر ضرورت برخورد با تبلیغات کالاهای بدون مجوز سلامت تاکید کرد.

به گزارش ایرنا، یعقوب شیویاری روز سه شنبه در جمع خبرنگاران در رابطه با تبلیغ برخی از محصولات سلامت محور در تلویزیون که مورد تایید وزارت بهداشت نیست، گفت: تبلیغ هر کالایی که به سلامت مردم مربوط می‌شود، باید به تایید وزارت بهداشت برسد.


عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، با بیان اینکه مردم به صدا و سیما اعتماد دارند اما تداوم این کار می تواند به باور عمومی جامعه لطمه بزند، اضافه کرد: وزارت بهداشت، درمان  و آموزش پزشکی باید به تبلیغ کالاهای سلامت محور ورود کرده و با متخلفین برخورد کند.


وی افزود: صداوسیما نباید به راحتی اجازه تبلیغ کالایی را بدهد که ممکن است، سلامت مردم را به خطر بیندازد.


شیویاری گفت: کمیسیون بهداشت و درمان مجلس به منظور رسیدگی به تخلفات تبلیغاتی در صداوسیما با نمایندگان این سازمان جلسه‌ای برگزار خواهد کرد.


 وی در پایان با انتقاد از عملکرد رسانه ملی در پخش آگهی‌های بازرگانی، خاطرنشان کرد: حجم آگهی‌های بازرگانی صداوسیما بیش از حد شده بطوری که تأثیر منفی گذاشته است و این تأثیر منفی هم برای کالاهایی است که مورد تبلیغ واقع می شود و هم برای سایر برنامه‌های صداوسیماست که از هدف خود باز می مانند.


7231 /3071


سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha