۵ خرداد ۱۳۹۸، ۱۹:۲۱
کد خبر: 83328273
T T
۰ نفر
ثبت نام جشنواره تعاونی های برتر در کردستان آغاز شد

سنندج - ایرنا - معاون مدیریت تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان گفت: ثبت نام شرکت در چهاردهمین جشنواره تعاونی های برتر کشور از چهارم خرداد ماه آغاز شده است.

علی اصغر عباسی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: متقاضیان ثبت نام در این جشنواره از روز چهارم خرداد تا روز دهم تیر ماه آینده می توانند برای شرکت در این جشنواره  به آدرس اینترنتی www.taavonibartar.mcls.gov.ir مراجعه کنند.


وی افزود: هدف این جشنواره شناسایی و معرفی الگوهای برتر، تبیین دستاوردهای بخش تعاون و ترویج فرهنگ کار گروهی است.


عباسی با اشاره به اینکه در دوره های گذشته 2 تعاونی این استان به عنوان تعاونی برتر در این جشنواره حائز رتبه برتر شدند،  اضافه کرد: در این چهار دوره تاکنون 12 تعاونی برتر در سطح استان معرفی و از آنها تجلیل شده است.


معاون مدیریت تعاون اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی کردستان یادآور شد: جشنواره تعاونی های برتر کشور شهریور سال جاری همزمان با هفته تعاون برگزار می‌شود.


عباسی گفت: هم اکنون یک هزار و 810 تعاونی با 207 هزار نفر عضو در این استان تشکیل شده که 60 درصد آنها در بخش خدمات و 40 درصد نیز در بخش تولید از جمله بخش های کشاورزی، معدن و صنایع دستی فعال هستند.


وی تاکید کرد: با توجه به اینکه اقتصاد تعاونی ها متکی به منابع و توان مردمی و بوجود آمده از مشارکت فکری و سرمایه های گروهی از افراد است در تلاطمات اقتصادی تاب آوری بیشتری دارد و در شرایط کنونی کشور که اقتصاد دچار کش و قوس های فراوانی شده می تواند ابزاری در پایداری توسعه و ثبات اقتصادی باشد.


معاون مدیریت تعاون اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی کردستان افزود: دبیرخانه این جشنواره در اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان مستقر است و پس از بررسی مشخصات تعاونی ها ثبت نام شده بهترین های این تعاونی ها به جشنواره کشوری معرفی می شوند.


7349/9102

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha