۵ خرداد ۱۳۹۸، ۹:۲۳
کد خبرنگار: 1003
کد خبر: 83327861
T T
۰ نفر
استاندار ایلام : نباید خدمات مسئولان حوزه اقتصادی استان نادیده گرفته شود

ایلام- ایرنا- استاندار ایلام گفت: نباید خدمات مسوولان استان در حوزه اقتصادی نادیده گرفته شود، معاون سابق امور اقتصادی کارنامه مثبتی در این حوزه داشت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، قاسم سلیمانی دشتکی عصر شنبه در حاشیه نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و حاشیه سازی برخی رسانه ها در فضای مجازی در گفت و گوی خبری اظهار داشت: وقتی که در اقتصاد مقاومتی هم از لحاظ کمی و هم از جنبه کیفی مقام اول کشور را بدست آورده ایم و در اعطای تسهیلات اشتغالزایی جزو ۵ استان برتر کشور هستیم مرهون تلاش های حوزه اقتصادی است.


وی ادامه داد: مادامی که بیش از ۴۲ کارگاه راکد شده احیا شده و به همین تعداد نیز پروژه های نیمه تمام به سرانجام و ظرفیت کارگاه های زیادی نیز بالا رفته است چرا بگوئیم کار نشده است؟ 


استاندار ایلام افزود: این همه پروژه مهم در استان همچون واحد شیرین سازی، لرزه نگاری دانا و دانان، واحد زیرساخت های مهم جاده ای و ... و شروع بکار چندین پروژه مهم پتروشیمی و نیروگاه و چندین طرح متوسط دیگر چرا بایست به این راحتی نادیده گرفته شوند؟


سلیمانی دشتکی گفت: برای موافقت و اجرای هر طرح دهها جلسه و مذاکره و ملاقات و بازدید و رایزنی انجام می گیرد تا مسوولان موفق شوند سرمایه گذاری اقتصادی که منجر به تولید و اشتغال شود صورت گیرد و همه اینها حاصل تلاش مجموعه اقتصادی استان است.


وی تاکید کرد: راه توسعه استان از مسیر وحدت و برادری می گذرد و تنها با هم افزایی و همدلی مسوولان و نمایندگان و مردم می توان به توسعه در استان دست یافت.


وی با انتقاد از برخی شیطنت ها در فضای مجازی در خصوص انتصابات جدید نیز گفت: در قضیه انتصابات تا استاندار نپذیرید نه کسی می آید و نه کسی می رود.


وی، با اشاره به مباحث پیش آمده در خصوص تکریم و معارفه معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار افزود: آقای درویشی از مدیران زحمت کش و موفق استان بودند که صرفا به دلیل مشکلات خانوادگی و داشتن مریض تحت درمان در منزل، از ایلام رفتند و کسی ایشان را عزل نکرد و حتی در این مسیر در جهت رفع دغدغه ها به ایشان کمک کردیم.


وی ادامه داد: نبایست انتصابات را مصادره کرد و زحمات افراد را به بهانه های مختلف بر باد داد، بدون شک در انتصابات؛ تا استاندار یک تغییر را نپذیرید نه کسی می آید و نه کسی می رود.


استاندار ایلام گفت: باید در قضاوت ها انصاف را رعایت و در جایی که زحمت کشیده شده و نتایج این زحمات هم مشخص استف چرا بگوئیم کاری انجام نشده است؟!


وی در پایان از رسانه های استان درخواست کرد که دیگر این موضوع را ادامه ندهند وبیش از این وقت خود را در این موضوع اتلاف نکنند.


7177/6119

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha