۴ خرداد ۱۳۹۸، ۱۱:۵۷
کد خبر: 83326540
T T
۰ نفر
پنج حادثه رانندگی در جاده های زنجان 9 مصدوم برجا گذاشت

زنجان - ایرنا - جانشین پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: طی 24 ساعت گذشته بر اثر وقوع پنج فقره حادثه رانندگی در سطح جاده های این استان 9 نفر مصدوم و روانه بیمارستان شدند.

محمدعلی عظیمی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این حوادث رانندگی در مسیرهای ارتباطی زنجان - خرمدره، زنجان - میانه، زنجان - بیجار و آزاد راه زنجان - تبریز، اتفاق افتاد و مصدومان نیز که از نقاط مختلف بدن صدمه و آسیب دیده بودند به بیمارستان آیت الله موسوی زنجان انتقال یافتند.


وی اظهار داشت: این افراد به علت واژگونی موتورسیکلت در جاده زنجان- خرمدره، برخورد پراید با موتورسیکلت و برخورد ۲ دستگاه سواری پژو در مسیر ارتباطی زنجان - میانه، تصادف وانت با موتورسیکلت در جاده زنجان - بیجار و برخورد وانت با کشنده در آزادراه زنجان - تبریز، مصدوم شدند.


عظیمی تصریح کرد: ۳۰ درصد از حوادث رانندگی در سطح مسیرهای ارتباطی این استان بر اثر خستگی و خواب آلودگی رانندگان و بیشترین آن نیز در آزادراه های زنجان - قزوین و زنجان - تبریز، اتفاق می افتد.


به گزارش ایرنا، برابر آمار پزشکی قانونی زنجان در فروردین امسال ۱۷ نفر و از ابتدای اردیبهشت تاکنون نیز ۱۵ نفر در مسیرهای ارتباطی مختلف این استان بر اثر حوادث رانندگی جان باختند.
در ۱۲ ماه پارسال (۹۷) بیش از ۲۶۰ نفر براثر حوادث رانندگی در سطح جاده های زنجان جان خود را از دست دادند که اغلب این اتفاق ها به دلیل خستگی و خواب آلودگی رانندگان بود.
زنجان پنج هزار و ۸۴۰ کیلومتر راه ارتباطی دارد که از این میزان، ۲۰۰ کیلومتر آزاد راه، ۱۱۳ کیلومتر بزرگراه، ۳۴۲ کیلومتر راه اصلی و ۹۷۴ کیلومتر راه فرعی است.


۶۰۸۴/۶۰۸۵

سرخط اخبار استان‌ها