۲ خرداد ۱۳۹۸، ۱۴:۵۷
کد خبر: 83325181
T T
۰ نفر

دستگيري سارقان سابقه دار با 76 فقره سرقت در كرج

۲ خرداد ۱۳۹۸، ۱۴:۵۷
کد خبر: 83325181
دستگيري سارقان سابقه دار با 76 فقره سرقت در كرج

كرج - ايرنا - رئيس پليس آگاهي البرز از دستگيري سارقان سابقه دار تجهيزات داخل خودرو با 76 فقره سرقت در شهرستاهن كرج خبرداد.

سرهنگ نادربيگي روز پنجشنبه درگفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: در پي چندين فقره شكايت مردمي مبني بر سرقت تجهيزات داخل خودرو در منطقه خرمدشت كرج ، موضوع به صورت ويژه دردستوركار ماموران كلانتري 41 خرمدشت قرار گرفت.
وي اضافه كرد: با تشديد اقدامات كنترلي و نامحسوس در منطقه ، در ساعات پاياني شب گذشته به 2 نفر كه در حال پرسه زدن در يكي از خيابان هاي خرمدشت بودند مظنون شدند كه متهمان به محض مشاهده خودرو پليس اقدام به فرار كردند ليكن در عمليات تعقيب و گريز دستگير شدند.
نادربيگي افزود : در بررسي سوابق اين افراد مشخص شد كه داراي سوابق كيفري متعدد از جمله سرقت بوده و 2 ماه پيش از زندان آزاد شده و در اين مدت اقدام به 76 فقره سرقت وسايل داخل خودرو و قطعات خودرو در مناطق خرمدشت، كمالشهر، آق تپه، مهرشهر، حصارك و اطراف آن كرده اند .
رئيس پليس آگاهي البرز در خصوص شيوه و شگرد سارقان خاطر نشان كرد : متهمان در ساعت هاي پاياني شب و اوايل صبح با پرسه زدن در خيابان ها و كوچه هاي خلوت ، خودروهاي فاقد تجهيزات ايمني يا مدل پايين را شناسايي و اقدام به باز كردن در خودرو و سرقت محتويات داخل خودرو يا تجهيزات آن ها مي كردند.
وي افزود: متهمان براي سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي و از آن جا با قرار وثيقه قانوني تحويل زندان شدند و تلاش براي ساير مالباختگان نيز ادامه دارد.
2098/ 6155

سرخط اخبار استان‌ها