۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۱:۰۸
کد خبر: 83322116
T T
۰ نفر
ذوب آهن ايران ورزشگاه ديگري را براي ميزباني از النصر عربستان تعيين كند

اصفهان - ايرنا - كنفدراسيون فوتبال آسيا از باشگاه ذوب آهن ايران خواست به جاي كربلا، ورزشگاه ديگري را براي ميزباني از النصر عربستان تعيين كند.

به گزارش ايرنا، شبكه سومريه نيوز عراق روز سه شنبه از قول كنفدراسيون فوتبال آسيا نوشت كه اين كنفدراسيون از باشگاه ذوب آهن ايران خواسته است كه ورزشگاه ديگري را در يكي از كشورهاي همسايه به عنوان محل ميزباني از تيم النصر عربستان سعودي براي روزهاي 26، 27 يا 28 ماه جاري ميلادي ( مي ) تعيين كند.
قرار بود ديدار تيم هاي ذوب آهن ايران و النصر عربستان سعودي در هفته پاياني مسابقات گروهي ليگ قهرمانان باشگاههاي آسيا امروز ( سه شنبه ) در ورزشگاه كربلا برگزار شود اما كنفدراسيون فوتبال آسيا به دليل شرايط منطقه زمان برگزاري اين ديدار را به تعويق انداخت و آن را به مكاني ديگر انتقال داد.
كنفدراسيون فوتبال آسيا از سه فصل گذشته ليگ قهرمانان باشگاههاي آسيا ؛ ديدار نمايندگان ايران با عربستان سعودي را در اين رقابت ها را به ورزشگاههاي كشورهاي همسايه انتقال داده است.
تيم النصر عربستان سعودي براي ديدار با ذوب آهن ايران شهر دبي و ذوب آهن ايران شهر كربلا را به عنوان محل ديدار با النصر عربستان انتخاب كرده بودند.
ديدار تيم ذوب آهن ايران با الزورا عراق در هفته پنجم ليگ قهرمانان آسيا 17 ارديبهشت امسال با حواشي زياد در ورزشگاه كربلا با نتيجه مساوي پايان يافت كه سبب صعود تيم اصفهاني شد.
حواشي هاي بوجود آمده در جريان اين ديدار موجب شد تا ذوب آهن مايل به برگزاري مصاف با نماينده عربستان در كربلا نباشد و به همين دليل خواستار برگزاري اين ديدار در يكي از ورزشگاههاي امارات عربي متحده شد اما كنفدراسيون فوتبال آسيا با اين درخواست مخالفت كرد.
ذوب آهن در پي حذف تيم هاي پرسپوليس و استقلال تهران ، تنها نماينده باقي مانده ايران در رقابت هاي اين فصل جام باشگاه هاي آسياست.
6022/ 2093

سرخط اخبار استان‌ها