۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۵:۳۰
کد خبر: 83313031
T T
۰ نفر
شبكه راديويي اسپانيا: كار انتقال «گريژمان» به بارسا تمام شد

تهران- ايرنا- يك برنامه راديويي در اسپانيا به نقل از نزديكان «آنتوان گريژمان» ستاره فرانسوي اتلتيكومادريد اعلام كرد كه قرارداد اين بازيكن با بارسلونا نهايي شده است.

به گزارش روز دوشنبه ايرنا، گزارش برنامه راديويي «ال لاگوئرو» اسپانيا حاكي از آن است كه مديران اتلتيكو مادريد براي متقاعد كردن «گريژمان» به منظور ماندن در اين باشگاه و نرفتن به نيوكمپ، در هفته جاري جلسه اي برگزار خواهند كرد.
آينده گريژمان بار ديگر روي ميز قرار گرفته و براساس گزارش ها اين آينده اين بار هيچ ارتباطي با اتلتيكو ندارد.
اين در حالي است كه برنامه راديويي مذكور به نقل از نزديكان مرد فرانسوي مدعي شده است كه فرآيند انتقال وي به بارسا تمام شده است.
خبرنگاران نيز در سوي ديگر دليل برگزاري جلسه هفته جاري را تلاش مديران اتلتيكو براي متقاعد كردن گريژمان به ماندن در «مترو پوليتانو» تعبير كرده اند.
ال لاگوئرو علاوه بر اين مدعي شده است كه يكي از عمده دلايل تصميم گريژمان براي جدايي، كوچ «ديگو گودين» و پيوستن «لوكاس هرناندز» به بايرن مونيخ است.
مبلغ فسخ قرارداد مهاجم فرانسوي 200 ميليون يورو است و اين رقم در تاريخ اول جولاي سال جاري به 120 ميليون يورو كاهش خواهد يافت.
همچنين، روزنامه لاپريسين فرانسه گزارشي منتشر كرده كه حاكي از تمايل آبي اناري ها براي پرداخت اين مبلغ بوده و در گزارشي ديگر نيز از تمايل گريژمان براي رفتن به نيوكمپ حتي به قيمت كاهش دستمزدش خبر داده است.
با اين حال، بارسايي ها براي تامين مبلغ انتقال گريژمان مجبور هستند «فيليپه كوتينيو» را به فروش برسانند. مهاجم برزيلي در بازگشت به نيوكمپ پس از شكست تحقير آميز بارسا مقابل ليورپول و حذف از ليگ قهرمانان، بازهم از سوي هواداران خودي «هو» شد.
ورزشي**3991**3783**