۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۶:۵۷
کد خبر: 83308782
T T
۰ نفر

مرد 45 ساله ای در رودخانه نیاتك هیرمند غرق شد

۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۶:۵۷
کد خبر: 83308782
مرد 45 ساله ای در رودخانه نیاتك هیرمند غرق شد

زاهدان - ایرنا - معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: مردی 45 ساله بعد از ظهر پنجشنبه در رودخانه نیاتك شهرستان هیرمند غرق شد.

حسن مصفا در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ساعت حدود 14 عصر امروز این غرق شدگی به نیروهای هلال احمر اعلام شد كه بلافاصله تیم های امدادی به محل حادثه اعزام شدند.
وی ادامه داد: بر اساس اعلام مردم محلی در محدوده روستای اسماعیل علی یكی از اهالی اطراف روستا به نام یاسین بوبك زهی قصد عبور از عرض رودخانه را داشته كه بلافاصله غرق می شود.
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان بیان كرد: نیروهای هلال احمر پس از دوساعت جستجو موفق به كشف جسد وی شدند.
وی تاكید كرد: با توجه به آشنایی نبودن بیشتر مردم از وضعیت رودخانه ها از خانواده ها تقاضا می شود از تردد در محدوده رودخانه ها یا شنا در آنها خودداری كنند.
به گزارش ایرنا با توجه به خشكسالی دو دهه گذشته در منطقه سیستان بسیاری از مردم برای تامین آب مورد نیاز خود در مصب رودخانه ها و انهار اقدام به حفر چاه یا چاهك كرده اند كه اكنون با جاری شدن آب در این رودخانه ها محل و مكان چاهها برای مردم ناآشنا است و افرادی كه برای شنا وارد این رودخانه ها و انهار می شوند احتمال غرق شدن آنها در این چاهها بسیار زیاد است.
7316 **6081
۰ نفر