۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۳:۱۲
کد خبر: 83308595
T T
۰ نفر
راهپيمايي 20 ارديبهشت ماه خاري در چشم دشمنان است

اراك - ايرنا - شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان مركزي با صدور اطلاعيه اي از مردم ولايتمدار استان مركزي براي شركت گسترده در راهپيمايي سراسري حمايت از بيانيه شوراي عالي امنيت ملي دعوت كردو آن را خاري در چشم دشمنان نظام اسلامي دانست.

در اين اطلاعيه كه نسخه اي از آن روز پنجشنبه در اختيار ايرنا قرار گرفت، آمده است: بدعهدي و غير قابل اعتماد بودن سردمداران خون آشام آمريكايي و هم پيمان هايشان آشكار است و مردم انقلابي و هميشه در صحنه ايران اسلامي پس از اقامه نماز عبادي سياسي جمعه حمايت قاطع خود را از بيانيه شوراي عالي امنيت ملي اعلام مي كنند.
اطلاعيه مي افزايد: مذاكرات هسته‌اي با كشورهاي موسوم به 1+5 و توافق برجام اثبات ‌كننده حسن نيت ايران اسلامي در عرصه بين‌المللي و بيانگر بي‌تعهدي، بدعهدي و غير قابل اعتماد بودن سردمداران خون‌آشام آمريكا و هم‌پيمانان اروپايي شيطان بزرگ است.
در ادامه اين اطلاعيه آمده است: با گذشت چند سال از توافقنامه برنامه جامع مشترك و پايبندي دقيق ايران به تعهدات حداكثري با خروج رذيلانه آمريكاي پليد از برجام و بدقولي وقيحانه كشورهاي اروپايي نه تنها هيچ مشكلي از مشكلات قبلي حل نشد، بلكه با اقدامات ضد بشري و به مصداق عيني جنايت‌ ضد انساني دشمن ضمن تشديد تحريم هاي ظالمانه در حوزه‌هاي اقتصادي، فرهنگي و رواني آرايش جنگي شكل گرفته و آحاد ملت سلحشور و غيور ايران را هدف قرار داده است.
اطلاعيه مي افزايد: ملت مقاوم ايران اسلامي همواره آگاهانه در صحنه بوده اند و اين بار نيز با حفظ وحدت و انسجام ملي و حضور پرشور بر سختي‌ها فايق آمده پيام خود را به جهان مخابره مي كنند.
راهپيمايي حمايت از بيانيه شوراي امنيت ملي پس از اقامه نماز جمعه درمصلي هاي استان مركزي برگزار مي شود.
اين آيين در شهر اراك پس از اقامه نماز جمعه از مقابل مصلي بيت المقدس اراك به سمت خيابان دانشگاه تا ابتداي خيابان سلمان فارسي برگزار مي شود.
نماز عبادي سياسي جمعه در 33 نقطه استان مركزي اقامه مي شود.
3017/6013/